تاریخ انتشار: 1396/09/28 17:36
کد خبر: 168603

ستاره لیورپول جایگزین گرت بیل در رئال‌ مادرید

طبق اخرین اخبار منتشر شده از اردوی رئال مادرید, تیم اسپانیایی قصد دارد محمد صلاح را جانشین گرت بیل کند.
ستاره لیورپول جایگزین گرت بیل در رئال‌ مادرید

بر اساس گزارش مارکا، باشگاه رئال مادرید قصد دارد محمد صلاح را جانشین گرت بیل کند.

داستان چیست؟

به گزارش این روزنامه اسپانیایی, کادر فنی و مسئولان  باشگاه رئال مادرید از عدم آمادگی و شرایط بدنی نامناسب گرت بیل خسته شده و قصد دارند یک بازیکن کارآمد لیگ برتر انگلستان را جایگزین او کنند.

البته ممکن است مسئولان باشگاه لیورپول, مبلغی بالاتر از 100 میلیون یورو را بر روی محمد صلاح تعیین کرده باشند, اما باشگاه رئال امیدوار است با پرداخت نقدی مبلغ مورد نظر به اضافه واگذاری گرت بیل, بتواند لیورپول را به فروش محمد صلاح راضی کند.

 

موضوعی که نمی دانستید

محمد صلاح فعالیتش را از آکادمی موکاولون آغاز کرد و در سال 2012 با پیوستن به باشگاه بازل سوئیس، فعالیت حرفه ای خود را رسما شروع کرد. بعد از دو سالِ عالی صلاح در بازل، باشگاه چلسی به سراغ او آمد و با پرداخت مبلغی به میزان 6 میلیون یورو او را به استمفورد بریج آورد. البته ستاره مصری نتوانست به ترکیب اصلی چلسی راه پیدا کند و ناچار شد به شکل قرضی فیورنتینا و بعد به رم نقل مکان کند، در حالی که باشگاه جالوروسی با ملبغی به میزان 15 میلیون یورو قرارداد او را دائمی کرد. اولین فصل حضور ستاره مصری با موفقیت و درخشش او همراه بود و باعث شد قرمزهای آنفیلدی همین تابستان قبل یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی را برای جذب او مطرح کنند.

 

اصل داستان

محمد صلاح در فصل جاری تا اینجای کار، از نظر تهاجمی عملکرد فوق العاده ای داشته و فعلا بالاتر از بازیکنانی هری کین، روملو لوکاکو و سرخیو آگوئرو صدرنشین گلزنان لیگ برتر است؛ در حالی که آمادگی بالا و عملکرد عالی او از چشم باشگاه های بزرگ اروپایی دور نمانده و به عنوان مثال رئال مادرید وضعیت ستاره مصری را زیر نظر دارد.

زین الدین زیدان اخیرا ضمن یک مصاحبه در مورد محمد صلاح گفت:"صلاح بازیکن بزرگی است و این موضوع را در رم و لیورپول نشان داده. او هنوز جوان است اما پیشرفت مستمری دارد. من زیاد در مورد بازیکنان صحبت نمی کنم؛ اما صلاح بازیکنی است که من به او نمره بسیار بالایی می دهم."

در حالت معمول, لیورپول با درخواست رئال مادرید برای محمد صلاح درست همان پاسخی را می داد که برای کوتینیو به بارسلونا داده بود, اما رئال مادرید مهره ای در آستین دارد که می تواند هر باشگاهی را به فروش ستاره محبوبش تشویق کند و آن مهره گرت بیل است.

ستاره ولزی قیمتی در حدود 100 میلیون یورو دارد و رئال مادرید امیدوار است با واگذاری گرت بیل به علاوه پرداخت مقداری وجه نقد بتواند لیورپول را به فروشِ صلاح قانع کند.

 

نظر نویسنده:

 محمد صلاح هر تیمی را قوی می کند، اما برای رئال مادرید بسیار مفید خواهد بود. رئال مادرید با جذب صلاح یک بار دیگر ثابت می کند که در جذب بازیکنان عربی مهارت دارد،؛ ضمن آن که محمد صلاح می تواند به عنوان یک وینگر کارآمد به خوبی جای بیل را بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x69l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید زیدان از صلاح