تاریخ انتشار: 1396/09/28 19:08
کد خبر: 168593

نیمار محل اختلاف مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و رئیس کهکشانی‌‌ها شد

مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شیوه‌ای کنایه‌آمیز از رئیس باشگاه رئال مادرید به خاطر ابراز علاقه به جذب نیمار تمجید کرد.
نیمار محل اختلاف مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و رئیس کهکشانی‌‌ها شد

انریکه آنترو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به فلورنتینو پرس به خاطر اظهاراتش درباره نیمار در شب مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال به کریستیانو رونالدو طعنه زد.

پرس در مراسمی که در برج ایفل برگزار شد و رونالدو پنجمین توپ طلای خود را گرفت، گفت که اگر نیمار در رئال مادرید بود الان شانس بیشتری برای کسب توپ طلا داشت.

آنترو در این خصوص به نشریه پاریسی گفت: فکر نمی‌کنم صحبت کردن درباره بازیکنی از یک باشگاه دیگر در روزی که رونالدو داشت توپ طلای پنجمش را می‌برد، در شان و برازنده بازیکن تیم‌تان باشد.

آنترو درباره احتمال مجازات شدن PSG‌ از سوی یوفا به دلیل صرف هزینه‌های هجومی برای خرید نیمار و امباپه هم تأکید کرد: ما مسئولیت‌مان و محدودیت‌هایی که توسط یوفا تعیین شده است را می‌دانیم. تابستان امسال ما دو خرید استثنایی، نیمار و امباپه، را انجام دادیم که خودشان موافق پیوستن به ما بودند. این فرصت بی‌نظیری بود. از ما انتظار دارید در چنین شرایطی چه کاری انجام دهیم؟ ما تصمیم گرفتیم که این خریدها را انجام دهیم و سپس مطابق قوانین پیش برویم. رئیس لالیگا (خاویر تباس) از سیاست‌های نقل و انتقالات ما انتقاد می‌کند اما به ما بگویید که بارسلونا خودش چگونه توانست نیمار را سال 2013 بخرد؟ این باشگاه واقعاً چقدر برای نیمار پول داد؟ ما اینجا در پاری‌سن‌ژرمن همه چیز را قانونی انجام می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6kvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجالی دیگر در راه است / «نیمار» مطمئنا به رئال می‎رود