تاریخ انتشار: 1396/09/30 15:18
کد خبر: 168316

ستاره منچستر سیتی در راه رئال مادرید؟

سرخیو آگوئرو به احتمال زیاد به زودی از جمع شاگردان گواردیولا جدا خواهد شد.
ستاره منچستر سیتی در راه رئال مادرید؟

سرخیو آگوئرو همچنان وضعیت نامشخصی در منچسترسیتی دارد و در همین حال رئال‌مادرید نیز به دقت وضعیت او را زیر نظر گرفته است.

مهاجم نوک سیتیزن‌ها در بازی مقابل تاتنهام پس از تعویض شدن با گابریل ژسوس (در حالی که سیتی 4 بر 1 از حریف پیش بود) بسیار ناراحت شد و دستکش‌های خود را به گوشه‌ای پرتاب کرد.

طبق خبر روزنامه‌نگار اسپانیایی، خوسه آلوارس هایا، این بازیکن 29 ساله عاشق باشگاهش است اما احساس می‌کند گواردیولا برای او به اندازه کافی ارزش قائل نیست. هایا در توئیتر نوشت: آگوئرو به زودی می‌تواند منچسترسیتی را ترک کند. او بسیار به این باشگاه و طرفدارانش علاقه‌مند است اما احساس می‌کند برای سرمربی باارزش نیست. او دومین گلزن برتر براساس دقایق حضور در بازی است به صورتی که در هر 101 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. رئال‌مادرید می‌تواند برای او یک هدف بالقوه باشد. «هایا همچنین فاش کرد که ستاره سابق اتلتیکو مادرید در سه ماه اخیر با پاشنه آسیب‌دیده بازی کرده است.»

سرمربی سیتی، پپ گواردیولا نیز پذیرفت که آگوئرو از این تصمیم او (بابت تعویض) ناراحت است: «طبیعی است که بازیکنان می‌خواهند بازی کنند و من این موضوع را می‌فهمم. او می‌خواهد بازی کند. او یک بازیکن سطح بالا و فوق‌‌العاده است اما در آن لحظه، من به انرژی بیشتری به گابریل در آن موقعیت نیاز داشتم و به همین علت آن تصمیم را گرفتم. باور کنید من هرگز نمی‌خواهم بازیکنان را ناراحت کنم! آنها را درک می‌کنم چون خودم بازیکن فوتبال بودم. البته که آنها می‌خواهند بازی کنند اما من باید آن تصمیم را می‌گرفتم. قبل از بازی فکر کردم که بهترین گزینه سرخیو است و این را به گابریل گفتم و او هم بسیار ناراحت بود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pa686

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخیو آگوئرو زمان جدایی اش از سیتیزن ها را اعلام کرد