تاریخ انتشار: 1396/10/02 11:43
کد خبر: 168078

دیدار والنسیا با ویارئال مهم‌تر تقابل بارسلونا و رئال مادرید

سرمربی اتلتیکومادرید دیدار والنسیا با ویارئال را مهم‌تر تقابل بارسلونا و رئال مادرید می‌داند.
دیدار والنسیا با ویارئال مهم‌تر تقابل بارسلونا و رئال مادرید

و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید بامداد امروز (شنبه) در هفته‌ هفدهم لالیگا با یک گل مغلوب ‌اسپانیول شد و نخستین شکست فصل را تجربه کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: هر یک از دو تیمی که اشتباه می‌کردند، شکست می‌خوردند. بازی بسته، سخت و نزدیکی بود. حریف اشتباه نکرد و ما در مقابل یک اشتباه داشتیم، دروازه‌مان باز شد و شکست خوردیم. هر یک از دو تیم موقعیت‌های  گل آشکار داشتند و تنها تفاوت دو تیم این بود که آن‌ها از فرصت‌های‌شان استفاده کردند. بازیکنان ‌اسپانیول نمایش خوبی داشتند و از لحاظ تاکتیکی بازی خیلی خوبی را ارائه دادند. کار برای ما سخت بود چون حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و ما نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه‌ اظهار کرد: ‌اسپانیول بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و خیلی خوب بازی را هدایت کرد. آن‌ها گلزنی کردند و ما در حسرت آن ماندیم.

سیمئونه افزود: اگر فکر می‌کنید شکست پس از ۲۰ بازی یک گام رو به عقب است این چنین نیست چون شکست پس از ۲۰ بازی همیشه یک گام رو به جلو است. امیدوارم دوباره پس از ۲۰ بازی شکست را تجربه کنیم. در این بازی فرصت‌های کم گلزنی وجود داشت و تیمی که از تک موقعیت‌ها استفاده کرد پیروز شد.

اتلتیکومادرید می‌توانست با پیروزی در این دیدار فاصله‌اش را با بارسلونا صدرنشین به سه امتیاز برساند و منتظر شکست این تیم برابر رئال مادرید در بازی امروز باشد. سرمربی آرژانتینی در مورد این فرصت از دست رفته گفت‌: در حال‌ حاضر باید به تماشای دیدار والنسیا و ویارئال بنشینم چون این بازی برای‌مان اهمیت زیادی دارد. ما در شرایط خوبی قرار داریم . در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان تلاش زیادی کردند. امیدوارم تا ۲۰ بازی بعد شکست نخوریم. به حریف تبریک می گوییم و خود را برای بازی‌های پیش رو در ژانویه آماده خواهیم کرد.

اتلتیکومادرید در زمستان محرومیتش توسط فیفا به پایان می‌رسد. سیمئونه درباره امضای قرارداد با بازیکن جدید اظهار کرد: در ابتدا خوشحال هستیم  که توانستیم این ماه‌های سخت را پشت سر بگذاریم. منتظر حضور ویتولو و دیگو کاستا هستیم. این دو بازیکن می‌توانند شرایط تیم را بهتر کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwbo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اختصاصی/ پیش بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید/ پیروزی در دیداری که می تواند حکم طلا داشته باشد