تاریخ انتشار: 1396/10/02 22:28
کد خبر: 168000

پیروزی پرگل منچسترسیتی صدرنشین

منچسترسیتی باز هم به یک برد پر گل دیگر دست یافت.
پیروزی پرگل منچسترسیتی صدرنشین

هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی پر گل منچسترسیتی و برد تیم های استوک سیتی و نیوکاسل پیگیری شد.

در ادامه رقابت های هفته نوزدهم لیگ جزیره، عصر شنبه شش مسابقه دیگر پیگیری شد که در طی این رقابت ها نتایج زیر به ثبت رسید. منچسترسیتی صدرنشین در ادامه روند بردهای خود موفق شد در خانه با نتیجه سنگین ۴-۰ بورنموث را شکست دهد تا همچنان پیروز و صدرنشین مقتدر لیگ باشد. در این مسابقه سیتی در پایان نیمه نخست تنها به یک گل رسید که در دقیقه ۲۷ آگوئرو روی پاس فرناندینیو گلزنی کرد.

اما سیتی در نیمه دوم برتری اش را تثبیت کرد. ابتدا دقیقه ۵۳ استرلینگ بازی را ۲-۰ کرد، سپس آگوئرو دقیقه ۷۹ بازی را ۳-۰ کرد و در نهایت دنیلو بود که روی پاس استرلینگ توانست در دقیقه ۸۵، گل آخر سیتی را به ثمر برساند.

در دیگر بازی ها، برایتون در خانه خود توانست با تک گل گراس در دقیقه ۶۴، واتفورد را شکست دهد و در رده دوازدهم قرار گیرد. استوک سیتی در خانه خود با گل های آلن، چوپو موتینگ و صبحی، ۳-۱ وست برومویچ را از پیش رو برداشت و در رده چهاردهم ایستاد. بازی تیم های سوانزی و کریستال پالاس با تساوی ۱-۱ پایان یافت، تا سوانزی همچنان در رده بیستم بماند.

وستهم یونایتد در خانه خود با نتیجه ۳-۲ مغلوب نیوکاسل شد، در این مسابقه آرناتوویچ و آیو برای میزبان گلزنی کردند ولی سایوت، دیامه و آتسو برای کلاغ ها سه گل زدند تا نیوکاسل به رده پانزدهم برود. بازی تیم های ساوتهمپتون و هادرزفیلد هم با تساوی ۱-۱ پایان یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x59q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنده‌ها و بازنده‌های قرعه لیگ قهرمانان