تاریخ انتشار: 1396/10/08 19:58
کد خبر: 167132

آخرین تلاش های بارسا برای جذب کوتینیو

به فاصله چند ماه بارسلونا ممکن است از یک روش مشابه برای جذب یکی دیگر از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال استفاده کند.
آخرین تلاش های بارسا برای جذب کوتینیو

چیزی به شروع نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده و بارسلونا تلاش دارد تا ماموریت ناتمام تابستانی اش که جذب کوتینیو بود را به سرانجام برساند.

مشکل بزرگ بارسا در وهله اول مخالفت باشگاه لیورپول و در وهله دوم تقاضای مالی بالای این باشگاه(200 میلیون یورو) در صورت راضی شدن برای نشستن پای میز مذاکره است.

اتفاقی مشابه در تابستان برای بارسا رخ داد؛ زمانی که بلوگرانا تلاش داشت عثمان دمبله را به خدمت بگیرد. در ابتدای مذاکرات با دورتموند این باشگاه به رقمی پایین تر از 150 میلیون یورو ثابت راضی نمی شد اما پس از نشست های متعدد، بارتومئو(رئیس) و خاویر بورداس(نایب رئیس) توانستند این رقم را به 104 میلیون یورو ثابت بعلاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر تبدیل کنند.

فشارهای عثمان دمبله که حاضر به شرکت در تمرینات دورتموند نشد نیز در انتقال او بسیار موثر بود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، مسئولان بارسا که یک ماه ژانویه را برای مذاکره با لیورپول فرصت خواهند داشت، قصد دارند همانند مذاکرات جذب دمبله، صبوری کرده و به تدریج سطح توقعات مدیران لیورپول را پایین بیاورند.

لازم به ذکر است که کوتینیو در تابستان، تقاضای رسمی جدایی نیز ارائه داد که با مخالفت لیورپول مواجه شد. او پس از اتمام نقل و انتقالات تابستانی با رعایت اصول حرفه ای به تمام تعهدات خود عمل کرده و انتظار دارد که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب از بارسا، این بار مسئولان لیورپول مجوز جدایی را صادر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evgm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترس لیورپول از اتفاق مجدد سناریوی  لوییس سوارز