تاریخ انتشار: 1396/10/08 20:06
کد خبر: 167131

واکنش جالب مورینیو به انتقال فن دایک به لیورپول

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد انتقال 75 میلیون پندی فن دایک به لیورپول را طبیعی دانست.
واکنش جالب مورینیو به انتقال فن دایک به لیورپول

یونایتد فردا شب در شرایطی به مصاف ساوتهمپتون می رود که رقیب آنها به تازگی فن دایک را با 75 میلیون پوند به لیورپول فروخته است.

انتقال 75 میلیون پوندی فن دایک به لیورپول: "واقعیت این است که اگر لیورپول فکر می کند که فن دایک برای آنها مناسب بوده و آنها واقعا بازیکن را می خواهند، باید این مبلغ را می دانند وگرنه نمی توانند بازیکن مورد علاقه خود را خریداری کنند زیرا سبک بازار نقل و انتقالات در حال حاضر اینگونه است.

حالا فن دایک گران ترین مدافع تاریخ فوتبال است اما آیا از او از مالدینی، برگوی یا فردیناند بهتر بوده است؟ پس این سبک بازار است و به سادگی، اگر شما این مبالغ دیوانه کننده را بپردازید قادر به خرید بازیکن هستید و وگرنه این امکان وجود ندارد."

تساوی های اخیر یونایتد: "ما معتقدم در هر 2 بازی برابر برنلی و لستر خوب بازی کردیم و نمایشی هجومی ارائه دادیم اما علیرغم خلق موقعیت های فراوان، به اندازه کافی گل نزدیم."

امکان نیمکت نشینی لوکاکو: "بازیکنی که 90 دقیقه در 20 بازی در میدان بوده شگفت انگیز است و من به شدت لوکاکو را می ستایم. من نمی گویم او به طور مستقیم روی گل های دریافتی ما در بازی های اخیر تاثیر داشته است اما لوکاکو به استراحت نیاز دارد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dr9jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بسته پیشنهادی جالب بارسلونا برای کوتینیو