تاریخ انتشار: 1396/10/09 09:05
در بازی با هلاس ورونا امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد
کد خبر: 167089

آلگری: من تصمیم می‌گیرم چه چیزی برای او و یوونتوس، بهترین است

سرمربی یوونتوس از سابقه بد تیمش در زمین هلاس ورونا آگاهی دارد.
آلگری: من تصمیم می‌گیرم چه چیزی برای او و یوونتوس، بهترین  است

 ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هلاس ورونا در هفته نوزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا با اشاره به سابقه بد بیانکونری در زمین رقیب از تلاش برای پیروزی در آخرین بازی نیم‌فصل اول سخن گفت.

 او در این زمینه اظهار داشت:  از سال 2001 تاکنون در در خانه هلاس ورونا پیروز نشده‌ایم و بارها هم  شکست خورده‌ایم. به نظرم در 17 بازی در ورونا، یوونتوس 10 بار باخته  اما در مسابقه پیش‌رو  باید پیروز شویم. بازی با هلاس یکی از آن رقابت‌هایی است که ممکن است هر اتفاق غیرمنتظره‌ای را در خود داشته باشد.قصد داریم با پیروزی در این مسابقه فاصله خودمان با ناپولی را حفظ کنیم و نیم‌فصل اول را با قدرت به پایان برسانیم.

او در ادامه افزود: در این بازی  پیانیچ، بوفون، کوادرادو و دی‌شیلیو قطعا بازی نخواهند کرد. امیدواریم کوادرادو  را در بازی  چهارشنبه در اختیار داشته باشیم. از بین مارکیزیو و بنتکور یکی به جای پیانیچ بازی خواهد کرد. شاید هم  از 2 هافبک استفاده کنم.بنتکور 20 ساله یکی از اعضای مهم ترکیب یوونتوس است و هر وقت به او نیاز داشته‌ایم نمایش خوبی را ارائه کرده است. با پیاتسا صحبت خواهمکرد. او حدود 9 ماه است که بازی نکرده و نیاز به حضور در میادین دارد. من تصمیم می‌گیرم چه چیزی برای او و یوونتوس، بهترین  است. پیاتسا هم به اندازه کافی برای یووه اهمیت دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbdda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: برای اولین بار با 3 هافبک بازی کردیم/ باید در دفاع بهتر عمل کنیم

آلگری:  دیبالا به حفظ آمادگی‌اش نیاز دارد
بهبود عملکرد دفاعی حاصل تلاش هم اعضای تیم است

توقف خانگی بانوی پیر در برابر اینتر
هفته شانزدهم رقابت‌های سری A ایتالیا