تاریخ انتشار: 1396/10/14 19:27
کد خبر: 166238

حمله تند و بی‌رحمانه‌ی مورینیو به پل اسکولز

سرمربی منچستر پل اسکولز را به خاطر انتقاداتی که از پل پوگبا کرده بود، کوبید.
حمله تند و بی‌رحمانه‌ی مورینیو به پل اسکولز

 هافبک سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد که به جرگه مفسران فوتبالی پیوسته، اجازه نداده رابطه فوق‌العاده‌اش با این باشگاه روی قضاوتش در مورد بازیکن فرانسوی تیم سایه بیندازد. او گاهی خیلی صریح حرف زده و مقامات یونایتد را ناراحت کرده. اسکولز بعد از تساوی بدون گل منچستر با ساوتهمپتون سراغ آن پوگبایی را گرفت که ستاره یوونتوس بود و در زمین همه کاره.

مورینیو گفت: «فکر می‌کنم تنها کاری که اسکولز انجام می‌دهد، انتقادکردن است. او نظر نمی‌دهد، انتقاد می‌کند و اینها با هم فرق دارند. او در دوران بازی منحصر به فرد و پدیده بود اما این معنی‌اش آن نیست که ما همه باید پدیده باشیم.

پل پوگبا تمام تلاشش را در زمین می‌کند. گاهی خیلی خوب است، گاهی خوب است و گاهی خیلی خوب نیست. تقصیر پل پوگبا نیست که درآمد بیشتری از پل اسکولز دارد. فوتبال اینطور شده.

فکر می‌کنم اسکولز به‌عنوان بازیکن در تاریخ می‌ماند اما نه به‌عنوان کارشناس و مفسر بنابراین ترجیح می‌دهم به او به‌عنوان یک بازیکن فوق‌العاده نگاه کنم که در تیمی که الان در آن هستم، درخشید. اگر پل یک روز بخواهد مربی شود امیدوارم بتواند 25 درصد من موفق باشد چون 25 درصد 25 جام حدود شش جام می‌شود و اگر او شش جام ببرد واقعا خوشحال خواهد بود. او از نظر من یکی از بهترین بازیکنانی است که در خط میانی بازی کرده و می‌توانم از او تشکر کنم چون در ساختن اعتبار این باشگاه امثال او نقش زیادی داشته‌اند.»

او در نهایت گفت: «ستاره‌های سابق خیلی دوست دارند که اینجا باشند(و سمتی داشته باشند) و این مشکلی نیست که من بتوانم حل کنم. باشگاه باید تصمیم بگیرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n87gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح ونگر درباره دلیل نیمکت‌نشینی والکات

 کروز: درهای تیم ملی برای آنهایی که شایستگی دارند، باز است
بازیکنان ما مستحق پیروزی مقابل توگو بودند