تاریخ انتشار: 1396/10/19 18:55
کد خبر: 165490

3 گزینه برای جانشینی زیدان در رئال مادرید

مسئولان باشگاه رئال مادرید اسپانیا برای جایگزینی زین الدین زیدان روی 3 گزینه تمرکز کرده اند.
3 گزینه برای جانشینی زیدان در رئال مادرید

 "دیاریو گل" اسپانیا، با وجود اینکه زین الدین زیدان از ژانویه 2016 و پس از برعهده گرفتن سرمربیگری رئال مادرید به جای "رافائل بنیتز" در رقابت های مختلف 8 جام کسب کرده است اما "فلورنتینو پرز"، رئیس این باشگاه قصد دارد در صورت ناکامی زیدان در فصل جاری لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا این مربی فرانسوی را از سرمربیگری رئال برکنار کند.

رابطه "زیزو" با "پرز" پس از شکست سنگین رئال مادرید مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو و همچنین توقف این تیم برابر سلتاویگو در هفته هجدهم لالیگا دچار چالش شده است و رئیس باشگاه رئال مادرید که سابقه بدی در اخراج سرمربیان این تیم دارد در صورت تداوم ناکامی های زیدان، او را هم به سمت درهای خروج سانتیاگو برنابئو نزدیک کند.

از آنتونیو کونته(سرمربی ایتالیایی چلسی) مائوریسیو پوچتینو(سرمربی آرژانتینی تاتنهام)  و یواخیم لوو(سرمربی تیم ملی آلمان) به عنوان اصلی ترین گزینه های جانشینی زیدان یاد می شود.

با توجه به افت رئال مادرید در فصل جاری، مسئولان این باشگاه و همچنین هواداران امید اندکی به جبران فاصله 16 امتیازی با بارسلونا، صدرنشین فعلی لالیگا و برتری مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند و به همین دلیل زیدان در آستانه برکناری از رئال مادرید قرار گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjxqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور آخرین ال کلاسیکوی فصل لالیگا مشخص شد