تاریخ انتشار: 1395/04/20 13:49
کد خبر: 274747

تمجید سرمربی قوچان نژاد در اولین حضورش در ترکیب این تیم

سرمربی هیرنوین از عملکرد تیمش در بازی تدارکاتی برابر تیم اف سی امن خوشحال است و در عین حال از مهاجم ایرانی خود به عنوان بازیکنی بزرگ یاد کرد.
تمجید سرمربی قوچان نژاد در اولین حضورش در ترکیب این تیم

به گزارش فرتاک ورزشی، یورگن استرپل، سرمربی تیم هیرنوین در دوران آماده سازی این تیم می‌تواند به شکل بازی مورد نظرش برای بازی در فصل جدید اردیویژه هلند برسد. بازی تدارکاتی برابر تیم اف سی امن نشان داد که رضا قوچان‌نژاد می‌تواند رهبر تیم هیرنوین در فصل جدید باشد.

سایت رادیویی فریزیا با درج این مقدمه کوتاه مصاحبه‌ای با سرمربی تیم هیرنوین انجام داد. استرپل گفت: فکر می‌کنم همه متوجه شدید که رضا قوچان‌نژاد بازیکن خوبی است، اما ما برابر تیم‌هایی همچون آژاکس و آیندهوون بازی نکردیم. هیرنیون مقابل یک تیم دسته اولی بازی کرد. باید این سبک از بازی تهاجمی را در اردیویژه هلند برابر تیم‌های مطرح به نمایش بگذاریم.

استرپل افزود: هیرنوین باید دوباره این عملکرد خوب  خود را به نمایش بگذارد و من از تیمم در بازی تدارکاتی برابر اف سی امن راضی هستم.

سرمربی یاران رضا قوچان‌نژاد در خصوص تقویت تیمش گفت: می‌دانیم در چه خطوطی باید باز هم بازیکن جذب کنیم، اما فعلا برنامه‌های خود را با بازیکنانی که در اختیار داریم پیش خواهیم برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z67n6

آخرین اخبار