تاریخ انتشار: 1396/10/29 10:51
کد خبر: 164086

زیدان: این برد می تواند نقطه عطفی برای ما باشد

سرمربی رئال مادرید از برتری خارج از خانه برابر لگانس به عنوان نتیجه ای خوب یاد کرد.
زیدان: این برد می تواند نقطه عطفی برای ما باشد

 در آخرین بازی دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، رئال مادرید به مصاف لگانس رفت و با یک گل در زمین حریف پیروز شد. بردی که می تواند باعث شود رئال با خیال راحت تری در باز برگشت برابر این حریف ظاهر شود و در پایان بتواند به جمع چهار تیم نخست راه یابد.

زین الدین زیدان که روزهای سختی را در رئال سپری می کند بعد از این دیدار گفت:‌ نتیجه برای ما خیلی خوب بود. توانستیم دروازه خودی را بسته نگه داریم و در زمین حریف به گل برسیم. با مسئولیت پذیری بالا و تمرکز خوبی در زمین ظاهر شدیم و توانستیم به خوبی دفاع کنیم و حریف خودمان را شکست دهیم. من نمی توانم بگویم که تیمم بازی فوق العاده ای انجام داد ولی می گویم توانستیم دروازه خودی را بسته نگه داریم و برنده بازی هم شویم. این خیلی مهم است. باید بتوانیم به روند برد بازگردیم و پیروزیهای زیادی به دست آوریم. این نتیجه برای صعود ما کافی نیست و امیدوارم تیمم در بازی برگشت هم با قدرت برای ما به میدان برود.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید اضافه کرد:‌ در ورزشگاهی که پیروزی در آن راحت به دست نمی آید توانستیم برنده شویم و من امیدوار هستم این برد نقطه عطفی برای رئال مادرید باشد. درباره آسنسیو نیز باید بگویم که او پیشرفت خیلی خوبی داشته است و در این دیدار توانست گل مهمی برای ما به ثمر برساند.

رئال مادرید که در لالیگا شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد امیدوار است بتواند در کوپا دل ری به قهرمانی برسد. رئالی ها باید یکشنبه در رقابت های لالیگا برابر دپورتیوو لاکرونیا به میدان بروند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbjjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



راموس به باشگاه 100 تایی‌های CL می‌پیوندد