تاریخ انتشار: 1396/11/01 20:47
کد خبر: 163668

فشار ستارگان رئال مادرید برای خرید نیمار

ستارگان بزرگ رئال مادرید با فشاری که بر روی مدیریت باشگاه بوجود آورده اند، خواهان حضور نیمار در جمع خود هستند تا با خرید این ستاره راه چاره ای برای بالا بردن کیفیت تیم خود اندیشیده شود.
فشار ستارگان رئال مادرید برای خرید نیمار

روز گذشته زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به صورت رسمی از حضور نیمار در باشگاه خود استقبال کرد و مدعی شد اگر این بازیکن در سانتیاگو برنابئو حاضر شود قطعا خوشحال خواهد شد!

نیمار را می توان داغ ترین و بزرگ ترین سوژه نقل و انتقالاتی فوتبال جهان دانست که لحظه به لحظه هر خبری در ارتباط با حضور او در رئال مادرید در جهان فوتبال مخابره می شود تا هوادارن رئال مادرید بی صبرانه در انتظار حضور وی در سانتیاگو برنابئو باشند.

رئالی ها حالا بیش از هر زمانی امیدوارند که بتوانند نیمار را در اختیار بگیرند، چرا که او حالا بدل به ناجی شده است که در حضورش در رئال مادرید، خواهد توانست با شوکی که به کهکشانی ها وارد می نماید، اوضاع و شرایط تیمش را اتمسفر مثبت روبرو نماید.

نیمار همین شوک را در باشگاه بارسلونا توانست بوجود بیاورد و خط حمله ای ستودنی را همراه با لیونل مسی و لوییز سوارز بوجود بیاورد تا دنیا محو نمایش های فوق العاده آنها شود؛ نیمار پس از جدایی از باشگاه بارسلونا، توانست با حضور در باشگاه پاری سن ژرمن همین فضا را در پارک دو پرنس بوجود بیاورد تا با امباپه و کاوانی این بار تمام توجهات را به سوی خود جلب نماید.

در این شرایط ستارگان رئال مادرید، سرخیو راموس، ایسکو و مارسلو با حضور در دفتر فلورنتینو پرز خواستار خرید هرچه سریعتر نیمار شده اند تا با فشار بر روی مرد اول باشگاه لوس بلانکوس شرایط را برای خرید اعجوبه سلسائویی فراهم سازند!

این حرکت سه ستاره رئال مادرید که دو تن از آنها، راموس و مارسلو از دوستان نزدیک کریستیانو رونالدو هستند، قطعا باعث ناراحتی ابر ستاره پرتغالی خواهد شد، چرا که او نسبت به این گونه قضایا همواره حساس بوده و معتقد است دوستانش همیشه باید از حمایت نمایند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnvk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راکیتیچ: بدون نیمار هم رئال را شکست می دهیم
در مصاحبه با کانال لالیگا