تاریخ انتشار: 1396/11/03 17:36
کد خبر: 163391

رسمی؛ جهانبخش در دو راهی یوونتوس و ناپولی

علیرضا جهانبخش ستاره ملی پوش ایرانی باشگاه آلکمار در آستانه حضور در جمع بیانکونری ها و همچنین ناپل ها قرار دارد.
رسمی؛ جهانبخش در دو راهی یوونتوس و ناپولی

 ستاره ها بالاخره در دنیای فوتبال شکوفا خواهند شد و به قله افتخارات خواهند رسید، می خواهد علیرضا جهانبخش باشد یا محمد صلاح! آیا در روزهای که صلاح مصری در لیگ کشور خود مشغول بود کسی می توانست اینچنین باور کند که روزی بارسلونا و رئال مادرید برای خرید او جنگ به راه بیاندازند؟

جهانبخش ستاره ایرانی شاغل در اردویژه هلند، آنگونه که باید توانسته آنچه در توان خود دارد را به جهانیان ثابت نماید، بی شک علیرضا آینده روشنی را نهایتا برای خود رقم زد! چه با پیراهن یوونتوس! چی با پیراهن ناپولی! علیرضا به فوتبال ایران و اروپا ثابت کرده است که چگونه می تواند توانایی هایش را در سخت ترین میادین ارائه دهد!

پسر اصالتا شمالی آلکماری ها پس از آنکه توانسته است در لیگ هلند خود را به اثبات برساند و در جمع برترین وینگر ها قرار بگیرد، شدیدا مورد توجه مائوریتزیو ساری و ماسیمیلیانو آلگری قرار گرفته است، دو مربی بزرگی که فوتبال ایتالیا را تحت تاثیر خود به جذابیت ویژه ای رسانده اند.

ناپولی و یوونتوس حالا جنگ تازه ای را برای خرید علیرضا آغاز کرده اند، یووه پیش از این به دنبال خرید لوکاس مورا برزیلی نتوانست رضایت مدیران پاریسی اش را بدست بیاورد تا آنها به سراغ گزینه آسیایی خود، علیرضا جهانبخش بروند، ستاره ای که در آستانه جام جهانی 2018 روسیه به اوج آمادگی خود رسیده است و قطعا در این رقابت ها در ترکیب تیم ملی ایران نیز حضور خواهد داشت.

ناپل ها نیز به دنبال تقویت فاز هجومی خود به دستور مائوریتزیو ساری، مذاکرات خود را برای جذب علیرضا جهانبخش آغاز کرده اند تا حالا پسر ایرانی آلکمار بر سر دوراهی جدی در برابر این پیشنهاد ها قرار بگیرد، هرچند که مشاوران ستاره ایرانی آلکمار به او توصیه کرده اندکه تا بعد از جام جهانی 2018 صبر کند! چرا که قطعا پیشنهاد های بسیار بزرگ تری به صندوق پیشنهاداتش خواهد رسید!

علیرضا جهانبخش خود بارها اعلام کرده است که علامند است تا در لیگ برتر انگلیس فوتبالش را ادامه دهد؛ اگر علیرضا به دنبال چنین پیشنهادی است و می خواهد به دنبال رویاهایش فوتبال خود را ادامه دهد، باید پیشنهاد بزرگ یوونتوس و ناپولی را نادیده بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnp6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال علیرضا جهانبخش به ناپولی منتفی شد