تاریخ انتشار: 1396/11/06 12:51
کد خبر: 162907

افزایش تنش میان کونته و سران چلسی

در پی اظهارات تند سرمربی چلسی علیه سیاست های باشگاه در فصل نقل و انتقالات،تنش میان کونته و سران این تیم لندنی افزایش یافته است.
افزایش تنش میان کونته و سران چلسی

 آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست در جام حذفی مقابل آرسنال، از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات انتقاد کرد و همین امر باعث افزایش تنش میان و او و مقامات باشگاه شده است.

کونته پس از شکست شب گذشته تیمش مقابل آرسنال در نیمه نهایی جام اتحادیه بار دیگر تاکید کرد نقشی در خرید و فروش بازیکن در چلسی ندارد. 

او گفت: باشگاه تصمیم خود را می گیرد و آنچه را که معتقد است درست است، انجام می دهد. تمام که می توانم انجام دهم این است که کیفیت بازیکنانی را که در اختیار دارم بهتر کنم.

این در حالی است که چلسی در تابستان گذشته مبلغ ۲۰۲ میلیون پوند برای خرید موراتا، زاپاکاستا، باکایوکو، رودیگر و درینک واتر پرداخت کرد و در ماه ژانویه هم ۱۵ میلیون برای خرید راس بارکلی خرج کرد و به دنبال جذب پالمیری و ژکو از رم با مبلغ ۵۰ میلیون پوند است. روزنامه اکسپرس، می گوید رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی از این اظهارات کونته عصبانی است.

این وضعیت همچنین بر روی استراتژی باشگاه نیز تأثیر می گذارد، زیرا اگر آنها فصل آینده کونته را روی نیمکت خود نداشته باشند،پیشنهاد قرارداد بلندمدت به بازیکنان مدنظر او نخواهند داد. گزارش ها حاکی از آن است که این فصل آخرین فصل حضور کونته در لندن است و او اولین برای پاریس سن ژرمن است.

یک احتمال دیگر هم برای کونته وجود دارد و آن بازگشت به پست مربیگری ایتالیا است که او در سال 2016 آن را ترک کرد، اما برای انجام این کار باید از دستمزد خود کم کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddaqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الکسیس یک سال دیگر به آرسنال فرصت می‌دهد

کانته، ماکله له تیم کونته می شود؟
خرید امیدوار کننده آبی های لندن