تاریخ انتشار: 1396/11/06 14:52
کد خبر: 162884

چرا گرت بیل برابر لگانس بازی نکرد؟

دلیل حضور نداشتن مهاجم ولزی در دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید و لگانس در کوپا دل ری مشخص شد.
چرا گرت بیل برابر لگانس بازی نکرد؟

 گرت بیل در شب حذف رئال مادرید از کوپا دل ری حضور نداشت. زین الدین زیدان مهاجم ولزی تمیش را در فهرست ۱۸ نفره قرار نداده بود و از او با وجود درخشش در بازی برابر دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا استفاده نکرد. در نهایت مادرید دو بر یک مغلوب لگانس شد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

سرمربی فرانسوی از ترس آسیب دیدگی مهاجمش چنین تصمیمی را گرفت. بیل ۳۶ درصد بازی های مادرید را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است. او تاکنون ۱۹ بار آسیب دیده و ۷۵ بازی را از دست داده است. زیدان به این نتیجه رسید که مصدومیت ها به خاطر تعدد بازیهاست. به همین خاطر ترجیح داد از او هفته ای یک بار بهره ببرد. این تصمیم از جام جهانی باشگاه ها گرفته شده است.

 مادرید زیدان اکنون یک جام را از دست داده است و تا پایان فصل بازی های فشرده ای را پیش رو دارد. آن ها در لالیگا دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند و تنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد. بیل در دیدار شنبه برابر والنسیا به میدان خواهد رفت و با توجه به آمار بد گلزنی کریستیانو رونالدو و کریم بنزما یکی از مهره های کلیدی تیم زیدان خواهد بود.

از طرفی این تیم باید در روزهای پایانی بهمن در لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن ژرمن برود. باید دید زیدان به خاطر ترس از آسیب دیدگی مهاجم ولزی او را دوباره کنار می‌گذارد یا این که ناکامی اش در کوپا دل ری باعث خواهد شد از او در چنین دیدار مهمی استفاده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9mme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی مادرید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ