تاریخ انتشار: 1396/11/08 07:14
از لحاظ تاکتیکی توانستیم خودمان را به والنسیا تحمیل کنیم
کد خبر: 162621

زیدان: از نتیجه راضی هستم/ عصبانیت بنزما پس از تعویض طبیعی بود

سرمربی رئال مادرید از تلاش بازیکنانش مقابل والنسیا تمجید کرد.
 زیدان: از نتیجه راضی هستم/ عصبانیت بنزما پس از تعویض طبیعی بود

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از برتری 4 بریک تیمش مقابل والنسیا در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگای اسپانیا از بازیکنان تیمش تمجید کرد.

 او در پایان بازی اظهار داشت:  از نتیجه بسیار راضی و خوشحال هستم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. مقابل رقیبی سرسخت، بازی بسیار خوبی انجام دادیم. این پیروزی اهمیت زیادی داشت چرا که والنسیا رقیب مستقیم ما برای تصاحب رده سوم بود و می‌دانستیم  اگر پیروز شویم، شانس گذر از این تیم در جدول بیشتر خواهد شد. شخصیت بالای رئال را نشان دادیم. در مقطعی از بازی فشار زیادی را تحمل کردیم و ناواس 15 تا 20  دقیقه، ناجی ما شد.

 او در ادامه افزود: گفته بودم مشکل ما فیزیکی نیست. بازیکنان من به خوبی تمرین می‌کنند و  نشان دادند هرگز تسلیم نخواهند شد. از لحاظ تاکتیکی توانستیم خودمان را به والنسیا تحمیل کنیم. آسنسیو و لوکاس با ورود خودشان روند بازی را عوض کردند. ضمن اینکه کوواچیچ هم عالی بود. در مجموع از همه بازیکنان راضی هستم. طبیعی است که هر بازیکنی پس از تعویض شدن ناراحت شود اما مهم پیروزی ما بود و بنزما هم مانند ما  از کسب این پیروزی خوشحال است. از حالا به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnyxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: نگران محروم شدن رونالدو نیستم