تاریخ انتشار: 1396/11/24 11:48
کد خبر: 160210

پرده از راز بازی نکردن مسی کنار رفت

دلیل حضور نداشتن مهاجم بارسلونا در دیدار برابر اسپانیول معلوم شد.
پرده از راز بازی نکردن مسی کنار رفت

و ‌به نقل از آس، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهم‌ترین اتفاق جهان فوتبال در سال جاری است و همه چیز بر اساس این رویداد پیش می‌رود.

 سرمربیان تیم‌های حاضر در جام جهانی تقریبا بازیکنان مورد نظرشان را برای این رقابت‌ها انتخاب کرده‌اند. یکی از کسانی که ‌ ۱۰۰ درصد از طرف خورخه سامپائولی انتخاب شده، لیونل مسی است.

سرمربی آرژانتینی به همین خاطر دوست دارد ستاره تیمش برای جام جهانی روی فرم باشد و دوباره اتفاق جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که به فینال رسیدند، تکرار شود. در این‌ راستا فدراسیون فوتبال آرژانتین تلاش می‌کند که مهاجم بارسلونا کم تر برای تیم کاتالانی بازی کند.

کلودیو تاپیا (رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) در مصاحبه با TyC Sports در این باره گفت‌: با مسی صحبت کردم که مراقب خودش باشد و کم‌تر برای بارسلونا بازی کند. او نباید در بازی‌هایی که اهمیت زیادی ندارند به میدان برود و خیلی باید مراقب خودش باشد. مسی اگر کم‌تر بازی کند در شرایط بهتری به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد رسید.

لیونل مسی تا پیش از دیدار هفته گذشته برابر اسپانیول در همه بازی‌های لالیگا حضور داشت و برای نخستین‌بار بود که از نیکمت یک بازی را در این فصل آغاز می‌کرد. او در چند بازی کوپا دل ری نیز به میدان نرفت و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس در ترکیب اصلی حضور نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7zml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی برای بار سوم نیمکت نشین شد!