تاریخ انتشار: 1396/11/27 12:23
کد خبر: 159772

رکورد گران قیمت‌ترین گلر جهان توسط لیورپول شکسته نشد!

برخلاف خط دفاعی، به نظر لیورپول آماده شکستن رکورد گران ترین دروازه بان جهان نخواهد بود.
رکورد گران قیمت‌ترین گلر جهان توسط لیورپول شکسته نشد!

 در شرایطی که در ژانویه احساس می شد لیورپول به گزینه دیگری برای دروازه نیازمند است، یورگن کلوپ بار دیگر به لوریس کاریوس اعتماد کرد و این دروازه بان آلمانی در سه بازی گذشته، بهترین بازی های خود را در پیراهن قرمزها انجام داده است. در شرایطی که گلر سابق کلن حالا وضعیت روحی بهتر دارد، روز گذشته اسکای در خبری از آغاز تلاش رسمی لیورپول برای خرید آلیسون بکر دروازه بان رم خبر داد. 

قرمزها در راه دادن اعتماد به نفس بیشتر به کاریوس و تبدیل او به دروازه بان اصلی برای سال های آتی، به تلاش های خود برای خرید آلیسون بکر پایان داده اند. همینطور از آنجا که رم در تابستان گذشته محمد صلاح را با قیمتی که با توانایی های او پایین بود به لیورپول فروخت، به نظر پایتخت نشینان ایتالیایی قصد داشتند در مورد آلیسون جبران کنند و وی را با قیمتی بسیار بالا به همتایان انگلیسی خود بفروشند.

در شرایطی که سایمون مینیوله به احتمال فراوان در تابستان لیورپول را ترک می کند، باشگاه ممکن است دروازه بانی دیگر در تابستان به خدمت بگیرد اما بعید است که حاضر به خرید دروازه بانی بزرگ شود یا مبلغی درشت هزینه کند. البته با وجود دنی وارد جوان که در فصل گذشته تا حدود بسیاری خود را در هادرزفیلد نشان داد، همین موضوع هم نمی تواند قطعی باشد و چه بسا وارد گلر دوم فصل آتی تیم باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wp8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب کلوپ: ما می‌توانیم PSG را حذف کنیم