تاریخ انتشار: 1396/11/28 17:00
کد خبر: 159613

ستاره تاتنهام جایگزین امره جان در لیورپول؟

باشگاه لیورپول به دنبال ویکتور وانیاما ستاره تاتنهام است بازیکنی که علاوه بر خصوصیات دفاعی عالی، یک دونده سریع و یک دریبل زن حرفه ای هم هست.
ستاره تاتنهام جایگزین امره جان در لیورپول؟

بر اساس گزارش های منتشر شده از آنفیلد, باشگاه لیورپول ویکتور وانیاما ستاره تاتنهام را می خواهد.

به گزارش دیلی میل یورگن کلوپ قصد دارد وانیاما را جانشین امره جان کند.

مائوریسیو پوچتینو ترجیح داده که در طول فصل جاری از وانیاما استفاده نکند و به جای او زوجِ اریک دایر و موسی دمبله را به زمین بفرستد، با این وجود بازیکن کنیایی همچنان یکی از بهترین های لیگ برتر فصل جاری است و نقل مکان احتمالیِ امره جان به یوونتوس، ممکن است درها را بر روی حضورِ وانیاما در ورزشگاه آنفیلد باز کند، این در حالی است که باشگاه آنفیلدی اخیرا برای جذب نابی کیتا با لاپیزیگ آلمان به توافق رسیدند.

استیون جرارد اسطوره باشگاه آنفیلدی هم در یک مصاحبه جدید اعلام کرده که کلوپ باید یک بازیساز برای تیمش بخرد تا به مهاجمان و خط میانی اجازه پیشروی و نفوذ به سمت دروازه حریف را بدهد.

جرارد ضمن اشاره به وانیاما اعلام کرده:"من فکر می کنم لیورپول نیاز به خریدن یک هافبک مرکزی بازیساز بزرگ و کارامد دارد. بازیکنی مثل وانیاما که با انضباط است و همکاری خوبی با هم تیمی های خود دارد و می تواند به خوبی از خط دفاع محافظت کند."

جرارد ادامه داد:"امره جان در حال ترک آنفیلد است کیتا در حال پیوستن به قرمزهای آنفیلدی است. اما ویکتور وانیاما یک دریبلر و دونده سریع است. در سیستم 3-4-4 یورگن کلوپ وانیاما می تواند در کنار هندرسون و کیتا به میدان برود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mayqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی بزرگ ستاره جوان لیورپول