تاریخ انتشار: 1396/11/29 00:48
کد خبر: 159534

اظهارات سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل ایبار

سرمربی بارسلونا درباره پیروزی مهم و سخت تیمش مقابل ایبار با رسانه‌ها صحبت کرد.

اظهارات سرمربی بارسلونا پس از پیروزی مقابل ایبار

به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب توانست با دو گل ایبار را در هفته بیست و چهارم لالیگا شکست دهد. ارنستو والورده پس از بازی گفت: پس از دو تساوی پیاپی پیروزی در این دیدار اهمیت زیادی داشت. در ایپورا همه تیم ها تحت فشار قرار می گیرند. اتلتیکومادرید نیز توانست به خوبی از این ورزشگاه امتیاز بگیرد. بازیکنان ایبار توپ ربایی های زیادی از ما داشتند و ما تحت فشار بودیم. بازی سختی بود اما توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و به گل برسیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: حریف نیز موقعیت های خطرناکی داشت. می خواستیم از زیر فشار حریف خارج شویم. خوشحالم که شکست ناپذیری مان همچنان ادامه دارد و باید به این روند ادامه دهیم.

سرمربی اسپانیایی افزود: تنش زیادی در زمین وجود داشت. سختی کشیدیم و باید خود را فشار موجود خارج می کردیم. امتحان خوبی برای ما پیش از بازی های لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شد. با این حال این بازی ها رقابت های دیگری است و کاملا با لالیگا فرق می کند.

والورده در مورد آندرس اینیستا گفت: برای تیم بهتر است که او از ابتدا به میدان برود.

در بازی امشب فابین اوریانا و سرمربی ایبار اخراج شدند. حریف معتقد بود در رابطه با آن ها ناداوری شده است. سرمربی بارسلونا در این باره اظهار کرد: همه چیز در این زمینه بهتر شده است و باید به تصمیمات داوری احترام بگذاریم. قضاوت سختی های خاص خودش را دارد و داوران تصمیم گیرنده لحظات هستند. اگر اشتباه کنند یا نه مربوط به داخل زمین است.

سرمربی اسپانیایی در پایان گفت: هر دو تیم قصد داشتند بهترین بازی شان را ارائه دهند و می خواستند از دفاع حریفشان عبور کنند. در برخی لحظات ایبار بهتر بود و زمانی که ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم بهتر بودیم. فوتبال این چنین است باید از موقعیت های گل بهره برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7rap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خفیف بارسلونا در دیدار مقابل ایبار