تاریخ انتشار: 1396/11/30 23:48
کد خبر: 159287

کاپیتان دورتموند درخصوص نحوه به ثمر رسیدن گلش توضیح داد

کاپیتان دورتموند گفت که قصد نداشته گلش را آنطور به ثمر برساند.
کاپیتان دورتموند درخصوص نحوه به ثمر رسیدن گلش توضیح داد

بروسیا دورتموند در بازی خارج از خانه هفته بیست و سوم بوندس‌لیگا، گلادباخ را با یک گل شکست داد. مارکو رویس این برد را باعث تثبیت جایگاه تیمش در جدول لیگ دانست.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه دورتموند، مارکو رویس پس از پایان بازی صحبتی کوتاه با خبرنگاران داشت. او درخصوص نحوه به ثمر رسیدن گلش گفت:

در صحنه گل تماس درستی با توپ نداشتم. در واقع می‌خواستم توپ را به آن گوشه خالی دروازه بفرستم، اما این گل عالی شد. در کل بازی دشواری بود. گلادباخ واقعا در نیمه دوم از ما بهتر بازی کرد و شانس‌های بهتری هم داشتند. بازی یک جنگ تمام عیار بود که در نهایت با مقداری خوش شانسی به سود ما خاتمه یافت. کماکان کارهای زیادی برای انجام داریم ولی در این وهله این برد بسیار برای ما حائز اهمیت بود. باعث شد تا مقداری جایگاهمان را در بالای جدول تثبیت کنیم.

کاپیتان دورتموند از تشکیل مثلث او به همراه گوتسه و شورله خوشحال بود:

فوق‌العاده است که ما سه نفر همزمان در زمین حضور داشته باشیم، چیزی که تا حال رخ نداده بود. من فکر می‌کنم کارمان را به خوبی انجام دادیم. اگرچه باید عملکردمان را بهبود بخشیم.

در نیمه اول بازی، برخورد رویس و گینتر سبب شد تا هواداران گلادباخ عصبانی شوند و با پا به توپ شدن رویس سوت بکشند. او در این باره اضافه کرد:

این سوت‌ها برایم آزاردهنده بود. از لحاظ احساسی به من ضربه زد. سه سال در گلادباخ حضور داشتم، فکر نمی‌کردم با چنین چیزی مواجه شوم. مکس ابرل (مدیر ورزشی گلادباخ) بین دو نیمه به من گفت که آرامشم را حفظ کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2od99o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره خوش تکنیک دورتموندی ها در آستانه بازگشت به میادین