تاریخ انتشار: 1396/12/01 11:48
کد خبر: 159251

پیش بازی چلسی - بارسلونا

دو تیم چلسی و بارسلونا، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 پیش بازی چلسی - بارسلونا

شاگردان کونته پس از چندین هفته ناکامی در کسب نتایج، در چند دیدار اخیر توانسته اند به پیروزی دست پیدا کنند و با روحیه و انگیزه بالایی پا به این دیدار خواهند گذاشت. آبی های لندنی در گروهشان، پایین تر از رم به عنوان تیم دوم صعود کردند و در قرعه نه چندان خوبی که با آن روبرو شدند، باید به مصاف بارسلونا بروند. چلسی که در لیگ نیز شانسی برای قهرمانی ندارد، تقریبا تمرکز خود را بر روی رقابت های اروپایی قرار داده ولی ناکامی های پیشین کونته در این رقابت ها باعث شده تا بسیاری نگران نتیجه دیدار امروز باشند. از سوی دیگر کونته انگیزه زیادی دارد تا در اروپا خود را ثابت کند.

در آن سو بارسلونا با فرمی استثنایی قرار گرفته است. شاگردان والورده در لالیگا صدرنشین هشتند و در چمپیونزلیگ نیز به عنوان تیم اول گروهشان، بالاتر از یوونتوس صعود کرده اند. حالا آنها به مصاف چلسی خواهند رفت و کار دشواری پیش رو خواهند داشت. سابقه بازی های دو تیم همواره نشان داده که تقابل ها از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. آخرین دیدار آنها در چمپیونزلیگ به فص 13-2012 بازمی‌گردد، جایی که آبی ها توانستند با شکست بارسا در نوکمپ راهی فینال شده و قهرمان رقابت ها شوند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، بارسا موفق به کسب پیروزی نشده و 4 تساوی و 2 پیروزی برای چلسی حاصل شده است. حضور آلونسو، باکایوکو، داوید لوئیز و بارکلی در این دیدار هنوز مشخص نیست و در آن سو نلسون سمدو به علت محرومیت نمی‌تواند بارسا را همراهی کند. کوتینیو به خاطر اینکه نیم فصل اول برای لیورپول بازی کرده قادر به همراهی بارسا نیست و حضور فرمائلن هنوز مشخص نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mxmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد سنتی اروپا بین چلسی و بارسا تکرار شد