تاریخ انتشار: 1396/12/02 22:21
کد خبر: 159024

ونگر : تحت تاثیر قدوس قرار گرفتم

آرسن ونگر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل اوسترشوند، شرکت کرده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
ونگر : تحت تاثیر قدوس قرار گرفتم

شاگردان ونگر در تیم  آرسنال از چارچوب دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات لیگ اروپا، فردا شب(پنجشنبه) در ورزشگاه امارات، پذیرای اوسترشوند خواهند بود. دیدار رفت دو تیم به میزبانی نماینده سوئد برگزار شد و با نتیجه سه بر صفر به سود توپچی های لندن خاتمه یافت. آرسن ونگر در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار، پاسخ گوی خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.

ونگر در پاسخ به سوالی درباره سنگربان نخست خود گفت:

    پیتر چک دروازه بان اول ما برای لیگ برتر است. دیوید اوسپینا سنگربان ما برای لیگ اروپا و دیگر جام ها است. اوسپینا در دیدار برگشت مقابل اوسترشوند و همچنین دیدار نهایی کارابائو کاپ در درون دروازه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:

    همیشه انتخاب بین این دو دروازه بان کار سختی است اما آن ها هر دو با این موضوع مشکلی ندارند. این موضوع از ابتدای فصل مشخص شده است. او در همه رقابت ها بازی کرده است. من دو دروازه بان در کلاس جهانی دارم و از همان ابتدا در مورد این تصمیم مطمئن بودم که هر یک در چه رقابت هایی درون دروازه قرار گیرند و همین شیوه را نیز دنبال می کنم.

او در ادامه درباره مهار پنالتی اوسپینا در دیدار رفت افزود:

    خبر خوبی برای ما بود. اول به این دلیل که توانستیم در یک دیدار خارج از خانه دروازه خود را بسته نگه داریم و مهمتر از همه اینکه یک ضربه پنالتی را مهار کردیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نمایش اوسترشوند در دیدار برگشت عنوان کرد:

    در دیدار رفت دو چهره از تیم حریف دیدیم: “آن ها بازی را با احتیاط و ترس شروع کردند و ما نیز از این شرایط بهترین بهره را بردیم.” اما پس از آن، آن ها نشان دادند که تیم خوبی هستند. برای ما بسیار حیاتی است که برای کسب پیروزی، بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. در خانه بازی می کنیم و می خواهیم برنده شویم. نتایج اوسترشوند در لیگ اروپا در خانه و خارج از خانه خوب و چشم گیر بوده است. باید به آن ها احترام بگذاریم. این که فکر کنیم بازی آسانی در پیش داریم، کاملا احمقانه است، چون ممکن است غافلگیر شویم.

ونگر درباره بهترین بازیکن تیم مقابل اظهار داشت:

    از نظر من، بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن اوسترشوند در دیدار رفت، سامان قدوس بود که از نظر تکنیکی و تاکتیکی، بازیکنی فوق العاده است. من تحت تاثیر بازی او قرار گرفتم و در مجموع نیز آن ها تیمی هستند که فوتبال خوبی ارائه می کنند.

در پاسخ به پرسشی درباره امکان جذب قدوس توسط آرسنال ، ونگر عنوان کرد:

    در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات نیستیم و اجازه دهید کمی استراحت کنم.

ونگر در مورد تیم حریف در بازی رفت، تصریح کرد:

    اوسترشوند چیزی برای از دست دادن ندارد. آن ها در ابتدای بازی رفت اندکی عصبی نشان دادند و ما هم از فرصت استفاده کردیم. پس از آن، هر چه بیشتر از زمان بازی می گذشت، آن ها بیشتر و بیشتر کیفیت خود را نمایان کردند. نیمه دوم هر دو تیم کاملا برابر بودند و همین ما را مجبور کرد که تا سوت پایان بازی بجنگیم. آن ها در اواخر بازی یک ضربه پنالتی را از دست دادند و تیم خطرناکی هستند.

سرمربی تیم آرسنال ادامه داد:

    لیگ اروپا یکی از اولویت های ماست. هنوز راه زیادی باقی مانده است. در ابتدا باید در بازی فردا کار صعود به دور بعد را کامل کنیم و سپس ببینیم که در مرحله بعدی رقابت ها، با چه تیمی روبرو خواهیم شد. تمرکز ما بر این است که نتایج خوبی کسب کنیم، اما هدف ایده آل ما این است که از طریق لیگ برتر، به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم.

وی ادامه داد:

لیگ اروپا برای جوانان تیم مفید بوده است، اما آن ها نیز نشان داده اند که از کیفیت لازم برای جنگیدن و مبارزه برخوردارند. فکر می کنم این رقابت ها باعث شده است آن ها اعتماد به نفس پیدا کنند، بازیکنان جوان ما با بازی در این رقابت ها به دیگر بازیکنان تیم نشان داده اند که از کیفیت لازم برخوردارند و می توانند جایگاه بازیکنان اصلی را در ترکیب مورد تهدید قرار دهند. بازی های داخلی نیز زنگ خطر را برای همه بازیکنان به صدا در آورده است، زیرا بازیکنان جوان همیشه عملکرد خوبی داشته اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wxrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید اسکای از سامان قدوس در آستانه دیدار حساس با آرسنال