تاریخ انتشار: 1396/12/02 23:00
کد خبر: 159020

کمک ناخواسته ستاره پرسپولیس به پیروزی السد!

در کنار بازی ضعیف بازیکنان پرسپولیس یکی از نقاط ضعف این تیم مقابل السد خطاهای زیادی بود که در زمین خودی انجام داد و در نهایت یکی از آنها هم تبدیل به گل اول شد.
کمک ناخواسته ستاره پرسپولیس به پیروزی السد!

بازی کردن مقابل تیمی که ایستگاهی‌زن‌های خوبی دارد یک فرمول کاملا مشخص دارد. فرمولی که اولین اقدام برای گل‌نخوردن محسوب می‌شود. «به حریف ضربه ایستگاهی نده». فرمولی که شجاع خلیل‌زاده مقابل السد روی آن پا گذاشت و دروازه پرسپولیس را بارها با خطر مواجه کرد.

در روزی که جلال حسینی بسیار پایین‌تر از کیفیت همیشگی‌اش ظاهر شد و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت، شجاع خلیل‌زاده هم با ارائه یک بازی عصبی بارها با خطاهایش برای پرسپولیس خطرساز شد. در نهایت هم یکی از این خطاها تبدیل به گل شد تا کار شاگردان برانکو مقابل حریف قدرتمندش سخت‌تر شود. پرسپولیسی‌ها ۸ خطا در زمین خودی روی بازیکنان السد انجام دادند که ۶ خطا سهم شجاع خلیل‌زاده بود!

۶ خطا در زمین خودی مقابل تیمی که ژاوی را دارد و هر ضربه ایستگاهی‌اش بوی گل می‌دهد. شجاع سه خطا در نیمه اول انجام داد و سه خطا در نیمه دوم تا خیال السدی‌ها در هر دو نیمه از این که موقعیت‌های خوبی در زمین پرسپولیس دارند راحت باشد.

او همچنین در میان پاس‌های اشتباهش سه پاس اشتباه در زمین خودی داشته که به بازیکن حریف رسیده است. این آمار نشان از بازی پرریسک شجاع خلیل‌زاده دارد. ریسک‌هایی که در روز بد دیگر مدافعان و بیرانوند تاوان سنگین‌تری برای شاگردان برانکو به دنبال داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wn5ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اختصاصی/تقابل برانکو و همتای پرتقالی در قطر برای عبور از خان دوم لیگ قهرمانان آسیا