تاریخ انتشار: 1396/12/03 03:09
کد خبر: 158996

سویا 0-0 منچستریونایتد: شیاطین با دخیا نمی بازند

منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه سویا به تساوی 0-0 دست پیدا کرد.
 سویا 0-0 منچستریونایتد: شیاطین با دخیا نمی بازند

در این دیدار شاگردان وینچنزو مونتلا نمایش بهتری از حریف داشتند اما منچستریونایتد به لطف درخشش داوید دخیا توانست دروازه اش را بسته نگه دارد و در نهایت به یک تساوی باارزش دست پیدا کرد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 لوئیس موریل صاحب یک موقعیت خوب شد اما واکنش خوب داوید دخیا، مانع از باز شدن دروازه منچستریونایتد شد.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 12، بازیکنان میهمان صاحب اولین موقعیت جدی شان شدند اما حضور به موقع خسوس ناواس، مانع از گلزنی الکسیس سانچس شد.

 

 

پس از سپری شدن این دقایق بار دیگر تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان منچستریونایتد به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. در دقیقه 25، روملو لوکاکو صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه والی او از بالای دروازه سویا به بیرون رفت.

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان سویا سخت به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند اما توان عبور از خط دفاعی یونایتد را نداشتند. تا اینکه در دقیقه 45+1، ارسال عالی ناواس به پشت مدافعان یونایتد، لوئیس موریل را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر او از پشت محوطه شش قدم را دخیا با یک واکنش فوق العاده به بیرون فرستاد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 58 لوئیز موریل بار دیگر صاحب یک موقعیت عالی شد اما این بار هم ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد نوبت کوره آ بود که صاحب فرصت شود اما ضربه او که تحت فشار آنتونیو والنسیا زده شد، راهی به چهارچوب دروازه یونایتد پیدا نکرد.

 

 

حملات میزبان ادامه داشت و این تیم چند موقعیت عالی دیگر به دست آورد اما هیچ یک از آنها تبدیل گل نشد. در 10 دقیقه پایانی، یونایتدها برای دقایقی توپ و میدان را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه سویا ایجاد کنند.

در دقیقه 86 ساندرو می توانست سرانجام دروازه یونایتد را باز کند اما اسمالینگ با قرار دادن بدنش در مقابل توپ، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

یک دقیقه بعد نوبت راشفورد بود تا روی ضدحمله، منچستریونایتد در آستانه زدن گل برتری پیش ببرد اما ضربه او از کنار دروازه سویا به بیرون رفت. در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wxqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب اصلی من یونایتد برای دیدار با سویا اعلام شد