تاریخ انتشار: 1396/12/03 18:55
کد خبر: 158918

گرت بیل در نزدیکی درهای خروجی رئال مادرید

شاگرد زیدان در آستانه جدایی از رئال قرار گرفت
گرت بیل در نزدیکی درهای خروجی رئال مادرید

گرت بیل سال 2018 را خوب شروع کرد اما در ادامه دچار افت شد و حالا نیمکت نشینی های پی در پی روحیه او را پایین آورده، در حالی که اخبار منتشر شده از برنابئو حاکی است که رئال مادرید او را در فصل تابستان برای فروش می گذارد.

زین الدین زیدان ترجیح داد برای دیدار با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان از گرت بیل استفاده نکند و در مقابل رئال سوسیداد و لگانس از سری رقابت های لالیگا هم او را بر روی نیمکت نشاند، این در حالی است که ستاره ولزی برای بازگشت به آمادگی نیاز دارد که بیشتر به میدان برود، کاری که زیدان تمایلی به انجام آن ندارد.

ظاهرا گرت بیل دیگر توانایی بستن راه ستاره های جوان تر را ندارد، بازیکنانی مثل مارکو آسنسیو که کاندیداهای بالقوه دریافت جایزه توپ طلای بهترین بازیکن سال جهان در آینده هستند.

وقتی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید آمد؛ تصور این بود که ستاره ولزی نیمارِ رئال مادرید شود. این که به کریس رونالدو کمک کند و هر جا لازم است به تنهایی تیمش را به موفقیت برساند.

به نظر می رسد گرت بیل وقتی به اوج شکوفایی می رسد که به او آزادی کامل داده شود و البته توانایی های او برای ایفای این نقش برای تیم بزرگی مثل رئال مادرید کافی نیست. بنابراین هیچ کس در مادرید فکر نمی کند که گرت بیل برنده آینده جایزه توپ طلای بهترین بازیکن سال جهان باشد یا حتی بتواند پا به پای رونالدو حرکت کند, درست بر عکس مارکو آسنسیو که می تواند هر دو کار را انجام دهد.

جدایی از رئال مادرید در فصل تابستان

مصدومیت های پی در پی از عوامل اصلی ناکامی گرت بیل در رئال مادرید بوده, ستاره ولزی در برنابئو 25 بار مصدوم شد و این مصدومیت ها به غیبت او در 78 مسابقه تیم مادریدی انجامیده است! و درست به همین دلیل مدیران باشگاه مادریدی می خواهند در فصل تابستان گرت بیل را واگذار کنند و دقیقا به همین دلیل مدیر برنامه های ستاره ولزی اخیرا مدعی شد موکلش به اندازه 222 میلیون یورو می ارزد مبلغ قراردادی که نیمار را از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjj9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه چیز باعث شد تا بیل در حالی که بازی در جریان بود راهی رختکن شود؟