تاریخ انتشار: 1396/12/06 15:29
کد خبر: 158569

نیمار برای پیوستن به رئال مادرید شرط گذاشت

نیمار تصمیمش را برای جدایی از پاری سن ژرمن گرفته و گزینه اصلی اش رئال مادرید می باشد، اما ستاره برزیلی تاکید می کند که در صورت حضور در برنابئو باید دستمزدی بالاتر از کریس رونالدو داشته باشد.
نیمار برای پیوستن به رئال مادرید شرط گذاشت

باشگاه پاری سن ژرمن تابستان قبل نیمار را خرید اما در حالی که تنها شش ماه از حضور ستاره برزیلی در پارک دو پرنس می گذرد؛ نیمار می خواهد تیم فرانسوی را ترک کند.

رئال مادرید به شکل جدی تمایل خود را به جذب نیمار اعلام کرده این در حالی است که ستارگانی چون کریس رونالدو و کریم بنزما و گرت بیل هم در حال حاضر اصلا آماده نیستند.

در این میان نشریه دون بالون اعلام کرده که باشگاه رئال مادرید برای خریدن نیمار باید رکورد ارقام نقل و انتقالات اروپا را بشکند، این در حالی است که تقاضای مالی نیمار برای حضور در بربنائو رونالدو را هم گیج کرده است. رونالدو در طول فصل جاری آن آمادگی همیشگی را نداشته اما همچنین گران ترین بازیکن برنابئو است. گزارش ها حاکی است کریس رونالدو از مدیران باشگاهش دستمزدی به اندازه دستمزد لیونل مسی در بارسلونا می خواهد و به نوشته دون بالون حضور نیمار در برنابئو, از نظر مسائل مالی، رابطه ستاره پرتغالی را با مدیران باشگاه مادریدی بدتر خواهد کرد.  

اخبار منتشر شده حاکی است نیمار برای بازگشت به اسپانیا دستمزدی سالیانه به میزان 44 میلیون پوند می خواهد و حالا رئال مادرید باید فکر کند که آیا می تواند خواسته های ستاره برزیلی را قبول کند.

اما اگر باشگاه مادریدی بخواهد بر روی بازیکن دیگری سرمایه گذاری کند. گزینه های زیادی پیش رو مدیران تیم اسپانیایی است. مثلا یکی از گزینه های تیم مادریدی ادن آزار است که اتفاقا علاقه اش را به حضور در برنابئو پنهان نکرده است و گزینه دیگر تیم مادریدی که اتفاقا او هم به حضور در برنابئو راغب است, محمد صلاح هافبک مطرح این روزهای لیورپول می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnnxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب مارسلو: نیمار روزی در رئال بازی خواهد کرد!