تاریخ انتشار: 1396/12/12 00:35
کد خبر: 157655

اینزاگی: بازی کردن پا به پای یوونتوس راحت نخواهد بود

سرمربی لاتزیو درباره جدال مقابل یوونتوس پس از شکست تیمش در نیمه نهایی جام حذفی مقابل میلان می‌گوید.
اینزاگی: بازی کردن پا به پای یوونتوس راحت نخواهد بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو در نشست مطبوعاتی حاضر شد و درباره دیدار حساس فرداشب تیمش مقابل یوونتوس به صحبت پرداخت. لاتزیو که چهارشنبه شب مقابل میلان در جام حذفی، در ضربات پنالتی حذف شد، فردا ساعت 20:30 به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

اینزاگی درباره شرایط تیمش گفت:

    وقتی در نیمه نهایی جام در ضربات پنالتی بازنده می‌شوید، قطعاً ناامید خواهید شد، امّا در 120 دقیقه مقابل میلان نشان دادیم که شایسته حضور در فینال هستیم. به بازیکنانم گفتم که از اینکه با آن‌ها کار می‌کنم، افتخار می‌کنم. اینکه بعد از این شکست مقابل یوونتوس قرار می‌گیریم، انگیزه خوبی است که قدرتمان را دوباره به دست آوریم. ما قبلاً دو بار یوونتوس را شکست داده ایم و دو بازی فوق العاده مقابل یوونتوس از نظر تهاجمی و رویکرد ارائه داده ایم.   

اینزاگی ادامه داد:

    در هر صورت، آن‌ها هنوز تیم بسیار خوبی هستند و مربی فوق العاده ای دارند. یوونتوس بهترین تیم ایتالیا است، حتی اگر هیگواین بازی نکند، آن‌ها دیبالا را دارند که می‌تواند به همان اندازه دردسرساز باشد. هفته خوبی خواهد بود چرا که تیم های بالای جدول به مصاف هم خواهند رفت و البته که فقط دیدار با یوونتوس نتیجه اش برای ما اهمیت دارد. از نظر تاکتیکی یوونتوس می تواند تغییراتی داشته باشد، در سوپرکاپ آن‌ها 4-2-3-1 بازی کردند، امّا در لیگ 4-3-3 بازی کردند. آن‌ها نشان دادند که بسیار قدرتمند هستند. آن‌ها تیم بسیار منسجمی هستند و پا به پای آن‌ها بازی کردن راحت نخواهد بود. یوونتوس هم در دفاع هم در خط میانی تیم بی نظیری است.   

سرمربی لاتزیو درباره شایعاتی که در مورد جایگزین شدن او به جای الگری در یوونتوس مطرح شده، گفت:

    اینکه به باشگاه بزرگی مانند یوونتوس لینک شوم بسیار فوق العاده است، امّا الگری بهترین مربی ایتالیایی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddv8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین بونوچی در یوونتوس از لاتزیو می آید