تاریخ انتشار: 1396/12/12 10:09
کد خبر: 157646

صلاح شبیه مسی است یا رونالدو؟!

جمی کرگر، کاپیتان سابق لیورپول، معتقد است که بازی های خوب محمد صلاح در رقابت های این فصل، او را بیشتر در به کریس رونالدو شبیه کرده تا لیونل مسی.
صلاح شبیه مسی است یا رونالدو؟!

 لیورپولی ها در تابستان گذشته با انتقالی رکوردشکن، صلاح را از رم خریدند و این ستاره مصری خیلی زود به ستاره اول قرمزها در این فصل تبدیل شد.

بازی های خوب او باعث شد تا مقایسه هایی بین او و بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا صورت بگیرد و در این بین، کرگر اعتقاد دارد که صلاح بیشتر شبیه رونالدو است، تا مسی.

او به تلگراف گفت:" کریس رونالدو بهترین نمونه برای تغییر نقش مهاجم کناری است. وقتی او به منچستریونایتد پیوست، دوست داشت کاملا کنار خط بازی کند، تکنیک اش را نشان بدهد و مدافعان راست را اذیت کند.

اما اکنون بازیکنی کاملا متفاوت است؛ بیشتر یک گل زن است تا یک گلساز. او ناراحت می شود اگر به زمین برود و گل نزند. 

او نمی خواهد فقط در کناره های زمین تکنیکش را نشان بدهد زیرا نمی تواند از آنجا شوت بزند. بنابراین بازی اش تبدیل شده به حرکت عرضی به سمت داخل زمین و رفتن به محوطه جریمه تا از تعداد نفرات اضافه استفاده کند.

به همین دلیل، علی رغم اینکه مقایسه هایی بین سبک بازی صلاح و مسی صورت می گیرد- البته واضح است که او هنوز در سطح مسی یا رونالدو نیست- اما شیوه بازی او بیشتر شبیه رونالدو است.

مسی دوست دارد بیشتر به عقب بیاید و در شروع حرکت تیم نقش داشته باشد. صلاح اینکار را نمی کند. او ذهنیت یک مهاجم گلزن را دارد و این را وقتی در دقایق پایانی بازی ها تعویض می شود، نشان داده است. او دوست دارد بیشتر گل بزند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynprb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زیدان: این برد می تواند نقطه عطفی برای ما باشد