تاریخ انتشار: 1396/12/12 14:43
کد خبر: 157609

آنری در آرسنال؟اصلا امکان نداره!

امانوئل پتی می‌گوید تیری آنری به هیچ عنوان فرد مناسبی برای برعهده گرفتن هدایت آرسنال نیست.

آنری در آرسنال؟اصلا امکان نداره!

و به نقل از دیلی میل، آرسنال روزهای سختی را با آرسن ونگر پشت سر می‌گذارد. حذف شدن از جام حذفی، شکست برابر سیتی در فینال جام اتحادیه، قرار گرفتن در رده ششم جدول رده بندی در لیگ جزیره و غیبت از لیگ قهرمانان اروپا به خوبی نشان می‌دهد که شرایط آرسنال اصلا مناسب نیست و این تیم روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد.

در حالی که صحبت از حضور تیری آنری روی نیمکت آرسنال مطرح است، امانوئل پتی به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت: اصلا حرفش را هم نزنید. آنری هیچ تجربه‌ای برای کار در آرسنال ندارد و به هیچ وجه نمی‌تواند گزینه مناسبی برای آرسنال باشد. او اسطوره باشگاه محسوب می‌شود و مجسمه او در کنار ورزشگاه قرار دارد و هواداران خیلی او را دوست دارند ولی این‌ها دلیلی نمی‌شود که آنری را بخواهیم گزینه درستی برای دنیای مربیگری بدانیم. مربیگری با دوران بازی فرق زیادی دارد. آنری الان تجربه لازم برای هدایت تیم آرسنال را ندارد و نمی‌تواند گزینه درستی برای جانشینی ونگر در این تیم باشد.

آرسنال اکنون ۱۰ امتیاز تا چهار تیم نخست جدول رده‌بندی فاصله دارد و بنابراین باید تمرکز خودش را کم کم بر روی کسب سهمیه لیگ اروپا قرار دهد. آرسنالی‌ها هم‌چنین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هم باید به مصاف تیم میلان برود که بازی سختی برای ونگر و تیمش خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjzvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوبامیانگ شماره آنری را می پوشد