تاریخ انتشار: 1396/12/13 23:22
کد خبر: 157394

آبی‌های لندن هم حریف تیم گواردیولا نشدند

منچسترسیتی با برتری 0-1 برابر چلسی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.
آبی‌های لندن هم حریف تیم گواردیولا نشدند

منچسترسیتی موفق شد با ارائه نمایشی برتر، با تک گل برناردو سیلوا چلسی را مغلوب کرده تا با دبل کردن مدافع عنوان قهرمانی، فاصله خود را با رقبا حفظ کند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 12 و روی اشتباه فابرگاس خلق شد اما آگوئرو نتوانست از بخت ایجاد شده استفاده کند. دقایقی بعد و روی پاس لروی سانه، برناردو سیلوا می توانست دروازه چلسی را باز کند اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 27 بهترین فرصت برای سیتیزن ها برای زدن گل اول شاخته شد اما ضربه محکم لروی سانه از درون محوطه روی خط توسط آسپلیکوئتا برگردادنده شد و دروازه چلسی نجات یافت.

در دقایق پایانی نیمه اول داوید سیلوا مقابل دروازه کورتوا صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع مدافع اسانیایی مانع گلزنی هموطنش شد تا نهایتا نیمه اول بدون ایجاد خلق حتی یک موقعیت از سوی چلسی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما نیمه دوم با برتری سیتیزن ها آغاز و این تیم خیلی زود و در دقیقه 46 روی اشتباه مدافعان چلسی، ارسال عرضی داوید سیلوا و ضربه چکشی و تمام کننده برناردو سیلوا در دهانه دروازه به گل اول دست یافت.

در دقیقه 54 اولین فرصت چالسی توسط موسس ایجاد شد اما ضربه ستاره آبی ها با اختلاف به بیرون رفت. دقایقی بعد داوید سیلوا می توانست زننده گل دوم لقب بگیرد اما ضربه دیدنی او با مهار تیبو کورتوا همراه بود.

در دقیقه 68 دی بروین همانند بازی رفت شانس خود را از فاصله ای زیاد برای گلزنی امتحان کرد اما شوت او به بیرون رفت. در ادامه چلسی کمی جلو کشید اما همچنان در خلق موقعیت ناکام بود.

در ادامه و علیرغم تلاش فراوان، تیم کونته حتی یک موقعیت هم روی دروازه ادرسون ایجاد نکرد تا سیتیزن ها با همان تک گل چلسی را در استادیوم اتحاد مغلوب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynpaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیش بازی منچسترسیتی - چلسی