تاریخ انتشار: 1396/12/16 11:23
کد خبر: 157048

پیش بازی تاتنهام -یوونتوس

دو تیم تاتنهام و یوونتوس، امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 پیش بازی تاتنهام -یوونتوس

تاتنهام در 6 بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف، 4 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. آنها در دیدار رفت توانستند به نتیجه تساوی 2-2 دست پیدا کنند که مقابل یوونتوس و در آلیانز، نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود. شاگردان پوچتینو امیدوارند برای اولین بار پس از سال‌ها بتوانند به جمع 8 تیم اروپا برسند و نیمی از راه را با نتیجه خوبی عبور کرده اند و حالا نیم دیگرش را در خانه و با حمایت هواداران برگزار خواهند کرد. با این حال، تاتنهامی ها به خوبی می‌دانند که مقابل یووه کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود زیرا یووه نیز انگیزه بسیاری برای کسب نتیجه در این دیدار دارد.

در آن سو، یووه نیز در 6 بازی اخیرش، 5 پیروزی و تنها 1 تساوی کسب کرده که آن تساوی نیز به تقابل آنها با تاتنهام در خانه بازمی‌گردد. شرایط یووه شرایط خوبی است و آنها با آمادگی بالایی برای این دیدار آماده می‌شوند. یووه که در 3 فصل اخیر، 2 بار به فینال چمپیونزلیگ رسیده، امیدوار است امسال نیز بتواند چنین دستاوردی را تکرار کند ولی عبور از سد سخت تاتنهام، اولین گام آنها در این مسیر خواهد بود.

 

 دو تیم پیش از این 3 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هر کدام، یک پیروزی بوده و دیگر بازی با تساوی به پایان رسیده است. تاتنهام، آلدرویرلد را به علت مصدومیت و اوریه را به علت محرومیت در اختیار ندارد.  در آن سو یووه نیز کوادرادو، برناردسکی و مانژوکیچ را در اختیار ندارد ولی خبر خوش برای آنها این است که ایگواین می‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

 

ترکیب احتمالی:

123


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wok9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آلگری از دلیل تساوی ناامید کننده تیمش سخن گفت