تاریخ انتشار: 1396/12/17 01:32
کد خبر: 156928

بهترین بازیکن ماه فوریه لا لیگا چه کسی است؟

مسی، رونالدو و گریزمان به عنوان نامزد های بازیکن ماه لا لیگا انتخاب شدند.
بهترین بازیکن ماه فوریه لا لیگا چه کسی است؟

کم کم به روز های پایانی خود نزدیک می شود، و تقریبا با برتری بارسلونا مقابل اتلتیکو باید  جام قهرمانی 2018/2017 را به نام این تیم زدم،   اما  با معرفی نامزد های بهترین بازیکن ماه لا لیگا اسپانیا یک بار دیگر  جذابیت به این لیگ معتبر باز گشته است چرا که برای اولین بار در این فصل کریستیانو رونالدو، آنتوان گریزمان و لیونل مسی شانس تصاحب بهترین بازیکن ماه فوریه را دارند.

بازی های لا لیگا در ماه فوریه از هفته 22 آغاز می شود جایی که رئال مادرید مقابل لوانته به تساوی 2_2 دست یافت در روزی که رونالدو فروغ چندانی نداشت، در همین هفته دربی کاتالونیا برگزار شد که مسی در دقایق پایانی این دیدار با ارسال زیبای خود جرارد پیکه را در موقعیت گلزنی قرار داد تا تیمش از باخت نجات پیدا کند، در این هفته اتلتیکو توانست با یک گل از سد والنسیا عبور کند.

هفته های 23 و 24 لا لیگا را باید به نام ابر ستاره پرتغالی مادریدی ها ثبت کرد جایی که CR7  ابتدا در پیروزی 5_2 رئال مادرید  مقابل رئال سوسیداد هت تریک کرد و سپس مقابل بتیس در دیگر دیداری که رئال 5 گل زد گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. در این دو هفته مسی فروغ چندانی نداشت و آنتوان گریزمان هم در هفته بیست و سوم در دقیقه 1 دیدار اتلتیکو مقابل مالاگا تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

اما شاهکار این سه ستاره به هفته 25 بر می گردد، لیونل مسی در این هفته برای بارسلونا در پیروزی 6_1 تیمش دبل کرد و با پاس گلی که به سوارز داد علاوه بر این که رکورد گلزنی را در اختیار داشت  با دادن 148 پاس گل در این زمینه هم نام خود را در کتاب رکورد های لا لیگا به ثبت رساند.

آنتوان گریزمان در این هفته عملکردی فوق العاده داشت و در برتری 5_2 اتلتیکو مادرید در خانه سویا هت تریک کرد تا سهم مهمی در برتری تیمش داشته باشد.

 در این هفته رئال مادرید با کاپیتانی کریستاینو رونالدو 4_0 از سد آلاوز گذشت، کریس در این دیدار دبل کرد و با این که فرصت گلزنی از روی ضربه پنالتی را داشت توپ را به کریم بنزما سپرد تا مهاجم فرانسوی تیمش روحیه بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mo8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی و رونالدو دیگر از این بیشتر نمی‌توانستند به یکدیگر نزدیک باشند