تاریخ انتشار: 1396/12/19 14:23
کد خبر: 156612

گواردیولا: از بازی های دوشنبه شب خاطره خوبی ندارم!

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید از بازی‌های دوشنبه شب لیگ برتر انگلیس خیلی خوشش نمی‌آید.
گواردیولا: از بازی های دوشنبه شب خاطره خوبی ندارم!

و به نقل از دیلی استار، منچسترسیتی دوشنبه شب باید در لیگ برتر به مصاف تیم استوک سیتی برود. شاگردان پپ گواردیولا که آخر هفته گذشته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود راحتی داشتند انتظار بازی دشواری در زمین استوک سیتی در لیگ دارند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی قبل از این دیدار در نشست خبری خود گفت:‌ هیچ‌وقت بازی‌های دوشنبه شب خاطرات خوبی ندارم و مطمئم هستم در این دیدار نیز بازی سختی برابر استوک سیتی خواهیم داشت. استوک برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند و به همین خاطر خیلی مهم است که بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. وقتی هفته تمام می‌شود همه دوست دارند راحت باشند و بازی نداشته باشند ولی ما باید در این موقع به میدان برویم. در بارسلونا هم که بودیم وقتی دوشنبه‌ها بازی می‌کردیم کار خیلی سختی داشتیم.

سرمربی منچسترسیتی اضافه کرد: ما برابر ویگان در جام حذفی شکست خوردیم چون ۵۵ تا ۶۰ دقیقه از زمان بازی را با ۱۱ بازیکن برابر ۱۰ بازیکن حریف بازی کردیم و آن‌ها کاملا بازی تدافعی را به نمایش گذاشتند. من امیدوار هستم از آن بازی درش گرفته باشیم و بتوانیم در ادامه رقابت‌ها تیم بهتری باشیم و اجازه ندهیم تا دروازه ما باز شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9lv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: برای فتح ۴ گانه یا باید خوش شانس باشید یا پول داشته باشید