تاریخ انتشار: 1396/12/19 20:53
کد خبر: 156542

صحبت های عجیب زیدان در خصوص رونالدو!

سرمربی رئال مادرید پس از بازی با ایبار از ستاره تیمش، کریستیانو رونالدو تعریف و تمجید کرد.
صحبت های عجیب زیدان در خصوص رونالدو!

عصر امروز در چارچوب هفته 28 لالیگا اسپانیا موفق شد با دبل کریستیانو رونالدو 2 بر یک بر میزبان خود ایبار غلبه کند.

فوق ستاره کهکشانی ها برای هفتمین بازی پیاپی موفق شد برای رئال مادرید گلزنی کند. زیدان پس از پیروزی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:

رونالدو از یک کهکشان دیگر است. او می داند که قرار است گل بزند. رونالدو تک و خاص است. آمارش، گویای همه چیز است. همیشه مثبت فکر می کند و اگر دو گل بزند، به دنبال سومین گل است. او خیلی خوب است.

فکر می کنم آنها خوب کار کردند اما مانند سایر بازیکنان، روز سختی داشتند و زحمت زیادی متحمل شدند زیرا ما در کار با توپ خوب نبودیم. با این حال آنها جنگیدند و دوندگی بالایی داشتند. مانند هم تیمی هایشان، شخصیت داشتند. مودریچ بازی فوق العاده ای انجام داد و از این بابت خوشحالم. او برای ما یک بازیکن کلیدی است.  

این پیروزی برای من طعم خاصی داشت. ایبار بهتر از ما کار کرد. آنها بازی فوق العاده ای انجام دادند. بازی در این زمین خیلی سخت است. می دانستیم در این بازی زحمت زیادی متحمل می شویم. تا پایان فصل، قهرمانی در لیگ ممکن است. نه تنها برای ما، بلکه برای همه همینطور است. اگر ناامید شوید، باید تاوان آن را پس بدهید. بنابراین باید ادامه دهیم. اگر می خواهیم به چیزی برسیم، باید تمام بازی ها را ببریم. حالا می توانیم فعلا استراحت کنیم و در کنار خانواده خود باشیم تا برای بازی بعد آماده شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjqym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: نمی‌توانم رئال را بدون رونالدو تصور کنم