تاریخ انتشار: 1396/12/23 17:49
کد خبر: 155981

محکومیت ۵ ساله در انتظار مالک روس باشگاه پائوک یونان

ایوان ساویدیس، مالک روس باشگاه پائوک یونان به جرم تهدید داور و ورود با اسلحه به زمین فوتبال با محکومیت ۵ ساله مواجه خواهد شد.

 کونستانتینوس، دادستانی یونان از آغاز تحقیقات در مورد ایوان ساویدس، مالک روسیه‌ای باشگاه پائوک سالونیکی خبر داد. این احتمال وجود دارد که ساویدیس، تاجر معروف و دیپلمات پیشین روس به مدت 5 سال از حضور در ورزشگاه‌های فوتبال و تماشای دیدارها محروم شود.

ایوان ساویدیس متهم به ارعاب و تهدید علیه مسئولان برگزاری بازی تیم‌های پائوک سالونیکی و آاِک آتن است. مالک روس باشگاه پائوک همچنین به دلیل ورود با اسلحه به زمین بازی به اتهام نقض قوانین انضباطی نیز محاکمه خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که باشگاه پائوک از سوپر لیگ یونان به دسته پایین‌تر سقوط کند.

یکشنبه گذشته ایوان ساویدیس، مالک مسلح روس باشگاه پائوک در ثانیه‌های پایانی بازی برابر آاِک به همراه عده‌ای از هواداران به سمت داور حمله‌ور شدند. این اتفاق پس از عدم پذیرش گل تیم پائوک توسط داور بازی رخ داد و رسانه‌های یونانی اعلام کردند که ساویدیس داور را تهدید به مرگ کرده است. ورود مالک باشگاه پائوک به زمین با اسلحه و درگیری‌های پس از آن باعث تعلیق سوپر لیگ و جام حذفی یونان شد.

ایوان ساویدیس ضمن عذرخواهی از داور اعلام کرد که هیچ‌گونه تهدیدی را متوجه او نکرده است و اخبار رسانه‌های ورزشی یونان را کذب دانست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gja69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ماراتن انتقال شجاعی به دور آخر رسید/ مسعود امروز ترانسفر می‌شود؟