تاریخ انتشار: 1396/12/25 17:30
کد خبر: 155717

کلوپ: قرعه خوبی برای انگلیسی ها نبود اما با این قرعه کنار خواهیم آمد

یورگن کلوپ معتقد است لیورپول، بهترین قرعه ممکن برای منچستر سیتی نبوده است.
کلوپ: قرعه خوبی برای انگلیسی ها نبود اما با این قرعه کنار خواهیم آمد

دقایقی پیش مشخص شد که لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت. یورگن کلوپ در واکنش به این قرعه اظهار داشت که قرمزها با تمام توان شان در این دو دیدار ظاهر خواهند شد.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه لیورپول، کلوپ بعد از قرعه کشی گفت:

متداول است که در قرعه کشی، تیمی که در همسایگی تان قرار دارد نصیب تان شود. پیش تر نیز این را گفته ام و به نظر می رسد هنوز حرفم حقیقت دارد. مشکلی با این قرعه ندارم.

رویکردمان مانند همیشه خواهد بود و با این قرعه کنار خواهیم آمد. در لیگ یک بار برابر منچستر سیتی شکست خورده و بار دیگر پیروز شده ایم. به نظرم آن ها قبل از قرعه کشی، لیورپول را بهترین قرعه ممکن نمی دانستند. این یک نشانه از قدرتی است که می توانیم به رخ بکشیم.

مطمئناً در این مرحله ما بیشترین شانس صعود را نخواهیم داشت. البته در یک چهارم نهایی، تیم های زیادی نیستند که مدعی مسلم صعود باشند؛ شاید این موضوع در خصوص بارسلونا و بایرن مونیخ صادق باشد. البته خدا را شکر که در فوتبال، هیچ چیز قطعی نیست.

تا فرا رسیدن دیدارمان برابر سیتی، چند بازی پیش رو داریم اما مشتاقانه در انتظار آن بازی خواهم بود. می توانم بگویم که با تمام قوا ظاهر خواهیم شد.

به عقیده کلوپ، میزبانی لیورپول در بازی رفت چندان تفاوتی در شانس این تیم برای صعود رقم نخواهد زد:

این موضوع چندان اهمیت ندارد و طبیعی است. می توانیم در خانه نتیجه خوبی به دست بیاوریم اما به طور واضح دیدار سختی را پیش رو داریم. مشخص بود که در این مرحله به تیم قدرتمندی برخورد خواهیم کرد. خبر خوب این است که شناخت مان از منچستر سیتی بیشتر از سایر تیم هاست. این قرعه چندان برای انگلیسی ها خوب نیست زیرا اکنون تنها یک تیم شانس صعود به نیمه نهایی را دارد. ما همه تلاش مان را خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgxq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیکر: آنچلوتی با حریفی روبه‌رو می‌شود که آن را به قهرمانی اروپا رساند