تاریخ انتشار: 1396/12/27 13:28
کد خبر: 155483

محمد صلاح در آستانه خلق رکوردی جاودانه!

محمد صلاح، ستاره لیورپول، در آستانه شکستن رکوردی تاریخی قرار دارد.
محمد صلاح در آستانه خلق رکوردی جاودانه!

صلاح در تابستان از رم به لیورپول پیوست و توانست عملکرد بسیار خوبی در این مدت برای تیم کلوپ داشته باشد. او بدون شک ستاره تیمش بوده و با گل‌های فراوان و مهمی که زده، تیمش را در رده چهارم حفظ کرده است.  حال ستاره مصری در آستانه ثبت رکوردی جدید قرار دارد.

صلاح شب گذشته موفق شد 4 گل برای تیمش به ثمر برساند تا تعداد گل‌هایش در این فصل لیگ برتر به عدد 28 برسد. این در حالیست که بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر در یک فصل موفق شده اند 31 گل به ثمر برسانند. پیش از این آلن شیرر در فصل 96-1995،  کریستیانو رونالدو در فصل 08-2007 و لوئیس سوارز در فصل 14-2013 توانسته بودند در لیگ 20 تیمی، 31 گل در طول یک فصل به ثمر برسانند.

در حالی که 31 بازی در این فصل انجام شده و هنوز 7 بازی تا پایان باقی مانده، صلاح تنها 4 گل تا ثبت رکورد به نام خود فاصله دارد که با توجه به فرم استثنایی که او پیش گرفته، انتظار می‌رود این رکورد به نام او به ثبت برسد. علاوه بر این، در صورتی که او بتواند این رکورد را به ثبت برساند، از جهت دیگری نیز جاودانه خواهد شد که به اولین بازیکنی تبدیل می‌شود که در فصل اول حضورش در یک تیم لیگ برتری، رکورد بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر در یک فصل را به نام خود ثبت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8mp8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان لیورپول با محمد صلاح در برابر واتفورد