تاریخ انتشار: 1397/01/03 17:28
کد خبر: 155003

تحلیل جالب بوفون از بازی مسی و رونالدو

سنگربان و کاپیتان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا با سؤالی مواجه شد که کمتر کسی در دنیای فوتبال از پاسخ دادن به آن در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو نشده باشد.
تحلیل جالب بوفون از بازی مسی و رونالدو

 با همه تأکیدهایی که بعضاً درباره مقایسه میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌شود، باز هم این سؤال که رونالدو را ترجیح می‌دهی یا مسی، یکی از سؤالات کلیشه‌ای است که از اهالی دنیای فوتبال پرسیده می‌شود و این بار هم کسی که با این سؤال مواجه شده جان لوئیجی بوفون بود.

بوفون که در سال‌های اخیر بارها و بارها در مراحل مختلف لیگ قهرمانان اروپا برابر این دو بازیکن قرار گرفته و از هر دوی آنها هم گل خورده است، این فصل هم دوباره با هر دوی آنها دیدار داشته و خواهد داشت. بوفون و یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با مسی و یارانش در بارسلونا رقابت داشتند و در مرحله یک چهارم نهایی هم باید به مصاف رونالدو و یارانش در رئال مادرید بروند.

او در مقایسه میان این دو بازیکن گفت: مسی و رونالدو دو بازیکن کاملاً متفاوت هستند. مسی بازیکن کامل‌تری است چون کارش را از عقب‌تر شروع می‌کند و توانایی‌های فنی و بینش بهتری نسبت به بازی دارد و به همین دلیل شاید بهتر باشد بگویم که او یک بازیساز و هافبک هجومی طراح است تا مهاجمی تمام کننده.

سنگربان بانوی پیر افزود: کریستیانو رونالدو اما شاید به خاطر اینکه کمی سن و سالش بالاتر است، در قیاس با گذشته به یک قاتل در محوطه جریمه تبدیل شده است. او اکنون انرژی‌اش را بیشتر ذخیره می‌کند و به همین دلیل دیگر به جناحین میدان نمی‌روند تا به بازیکن روبه‌رویش لایی بزند یا او را دریبل کند. رونالدو اکنون بیشتر در محوطه جریمه است و اگر یک توپ هم برایش فرستاده شود می‌تواند یک گل بسازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mjqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی جالب اما عجیب رونالدو با بوفون!