تاریخ انتشار: 1397/01/03 21:19
کد خبر: 154961

می‌خواهم بیش از هر بازیکنی پیراهن تیم ملی را برتن کنم

کاپیتان تیم ملی اسپانیا قصد دارد بیشتر از هر بازیکن دیگری پیراهن لاروخا را برتن کند هرچند قبول دارد کار آسانی پیش رو ندارد.
می‌خواهم بیش از هر بازیکنی پیراهن تیم ملی را برتن کنم

 سرخیو راموس در آستانه صد و پنجاهمین بازی ملی برای تیم ملی اسپانیا قرار دارد و در نشست خبری پیش از بازی با آلمان به همراه خوان لوپتگی و جوردی آلبا حاضر شد.

راموس گفت: در حقیقت این لحظه برای من خاص است. هیچ چیز زیباتر از نماینده بودن اسپانیا نیست. تا زمانی که این روحیه برنده را حفظ کنم همچنان به حضور در تیم ملی ادامه می‌دهم.  می‌خواهم بیش از هر بازیکنی پیراهن اسپانیا را برتن کنم اما این آسان نیست.

او درباره دیدار دوستانه با آلمان که یادآور فینال رقابت‌های یورو 2008 است، گفت: ما به خودمان اعتماد داریم و گروه ما بر این باور است. تیمی هستیم برای شکست دادن رقبا، جام قهرمانی گرفته‌ایم و قصد داریم دوباره آن را تکرار کنیم. آن بازی یک فینال سخت بود. با گل تورس بازی را برنده شدیم اما تا لحظه آخر فشار روی دروازه حریف را حفظ کردیم. 

ایلنا: کاپیتان تیم ملی درخصوص تغییرات در انتخاب بازیکنان برای دو بازی دوستانه پیش رو بیان داشت: بازیکنان رئال مادرید بیشتر از بارسلونا حضور دارند اما این در روند تیم ملی تاثیرگذار نیست. این اتفاق برای فوتبال اسپانیا مفید است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma56b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش عجیب راموس؛این صحبت ها از پیکه بعید است!