تاریخ انتشار: 1397/01/04 10:32
کد خبر: 154934

اظهارات سامپائولی درخصوص دلیل غیبت مسی در دیدار با ایتالیا

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین دلیل نبود ستاره تیمش برابر ایتالیا را مشکل جسمانی عنوان کرد.
اظهارات سامپائولی درخصوص دلیل غیبت مسی در دیدار با ایتالیا

و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد شنبه در دیداری دوستانه با دو گل ایتالیا را در نبود لیونل مسی شکست داد. خورخه سامپائولی پس از بازی گفت: ترجیح دادیم به مسی بازی ندهیم چون مشکل جسمانی داشت و جیو لو سلسو را به جای او وارد میدان کردیم. فراتر از توانایی‌های فردی، برخی از بازیکنان پیشرفت زیادی کردند. هدف ما در چنین دیدارهایی این است که بازیکنان با انگیزه را بشناسیم. پس از بازی نخست به نتایج مثبت رسیدیم که می توانیم آن را آنالیز کنیم. بازیکنانی همچون بوستوس، تاگلیافیکو و لانسینی نخستین بازی شان را تجربه کردند که این نکته مثبتی است.

سرمربی آرژانتین در ادامه به تمجید از گونسالو ایگواین پرداخت و گفت: او خط حمله را رهبری می کرد و باعث آزار بازیکنان حریف شد. ایگواین پاس خیلی خوبی به لانسینی داد که منجر به گل دوم شد. ایگواین ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و نشان داد نسبت به این پروسه تعهد زیادی دارد.

آلبی سلسته سه شنبه در دومین دیدار دوستانه‌اش به مصاف اسپانیا می‌رود. سرمربی آرژانتینی در این باره گفت: لاورخا تیمی سازمان یافته است و می داند چگونه در جام جهانی بازی کند. برای غلبه بر این تیم باید مالکیت بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم. برابر اسپانیا باید قدرتمندتر ظاهر شویم و مانند بازی مقابل ایتالیا نمایش خوبی داشته باشیم.

سامپائولی در پایان اظهار کرد: پس از بازی که انجام دادیم اکنون آرام هستم. یک گام رو به جلو برداشتیم و شاهد اتفاقات مثبتی بودم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7xaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همزمان بازی دادن به لیونل مسی و پائولو دیبالا ریسک است