تاریخ انتشار: 1397/01/04 13:04
کد خبر: 154919

چرا بولت با وجود علاقه شدید به منچستریونایتد مجبور است با دورتموند تمرین کند؟

چرا بولت با وجود علاقه شدید به منچستریونایتد مجبور است با دورتموند تمرین کند؟

فیلم تمرینات یوسین بولت، رکورددار المپیک در دوی سرعت با تیم فوتبال دورتموند بسیار جلب توجه کرده است. جالب‌تر آن که ستاره جاماییکایی ۲ گل در تمرینات زد و از مربیان نمره ۷ از ۱۰ گرفت. این نمره البته برای یک بازیکن حرفه‌ای زیاد بالا نیست و مربیان دورتموند گفته‌اند در سن و سال او امکان پیشرفت وجود ندارد ولی بولت قصد دارد آنقدر تمرین کند تا در نهایت برای تیم اصلی این تیم بازی کند.

اما چرا بولت در حالی که همه از عشق او به منچستریونایتد باخبرند حتی برای تمرینات نمادین نتوانست کنار این تیم باشد؟ دلیلش مشخص است: «پوما»! تولیدکننده لباس و تجهیزات ورزشی آلمانی پوما اسپانسر دائمی بولت است. در قرارداد بولت با پوما آمده که او اجازه ندارد هیچ لباس ورزشی‌ای به جز با برند پوما به تن کند.

در فوتبال اما قراردادها متفاوت است. یک بازیکن فوتبال اجازه داشتن اسپانسر ورزشی شخصی را دارد اما در قرارداد او لباس تیمی قید نمی‌شود. مانند مسی که از سوی آدیداس حمایت می‌شود اما در بارسلونا بدون هیچ مشکلی می‌تواند نایکی به تن کند. برعکسش برای کریستیانو رونالدو صدق می‌کند. اما مسی اجازه ندارد عکسی حتی در رخت خواب داشته باشد که مثلا جوراب نایکی به پا دارد. بولت اما مجبور است همیشه پوما بپوشد و رفتنش به یونایتد معنایی جز پوشیدن پیراهن آدیداس این تیم ندارد. از این رو مجبور شد برخلاف میل باطنی‌اش با دورتموند تمرین کند. او البته علاقه زیادی هم به دورتموند دارد و به همین خاطر در حالی که اجازه بازی برای آرسنال را هم داشت دورتموند را انتخاب کرد.

بولت آنقدر یونایتد را دوست دارد که گفته آنقدر تمرین می‌کند تا طی یک قرارداد جدید ژوزه مورینیو را وادار کند او را به الدترافورد ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnlab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویای فوتبالیست شدن یوسین بولت تحقق می یابد؟