تاریخ انتشار: 1397/01/04 20:15
کد خبر: 154871

تمایل مسئولین رئال به ادامه همکاری با زیدان

پرز زیدان پرز زیدان فلورنتینو پرز می خواهد همکاری خود را با زین الدین زیدان ادامه دهد.
تمایل مسئولین رئال به ادامه همکاری با زیدان

 پس از روزهای سخت نیم فصل اول رئال مادرید، حالا آنها با شکست دادن مقتدرانه پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و عملکرد خوب در نیم فصل دوم وضعیت آرامی دارند. همچنین مشخص است که کریستیانو رونالدو و هم تیمی ها به زیدان اعتماد کامل دارند.

زیدان که هنوز 3 سال دیگر از قراردادش باقی مانده، باید در ماه می در مورد آینده اش تصمیم گیری کند تا به عنوان سرمربی رئال مادرید به کارش ادامه دهد یا خیر. با توجه به فرم خوب مادریدی ها در نیم فصل دوم، باشگاه و پرز دوست دارند با سرمربی فرانسوی کارشان را ادامه دهند اما همه چیز به تصمیم زیدان بستگی دارد.

بازی حساس رئال مادرید مقابل یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، نقش مهمی در تصمیم زیدان دارد. وضعیت نیمکت یوونتوس نیز برای سال آینده همچنان کاملا مشخص نیست. در حالی که رسانه های اروپایی مدعی هستند که پاری سن ژرمن علاقه فراوانی به جذب ماسیمیلیانو الگری دارد، اسکای ایتالیا معتقد است که آنیلی و ماروتا می خواهند در صورت جدایی الگری، زیدان را برای نیمکت بیانکونری انتخاب کنند.

فلورنتینو پرز از شرایط تیم راضی است و می خواهد زیدان همچنان بر روی نیمکت بنشیند تا موفقیت های اروپایی همراه با سرمربی فرانسوی ادامه پیدا کند. او در  مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: سال 2017، بهترین سال تاریخ 116 ساله ما بود. این تیم موفق شد فصل گذشته یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان شکست دهد تا برای دومین سال متوالی قهرمان شود. کاری که تا به حال اتفاق نیفتاده است. این تیم، دورانی فوق العاده را پشت سر می گذارد و زیدان به عنوان بهترین مربی سال 2017 انتخاب شد. 5 بازیکن ما در تیم منتخب سال فیفا حضور داشتند و سخت است که چنین افتخاراتی را دوباره تکرار کنید اما ما تلاشمان را می کنیم. رئال مادرید خالق رویاها و ارزش هاست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzo7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت سرنوشت‌ساز زیدان به مادرید!