تاریخ انتشار: 1397/01/07 00:40
قهرمان اروپا غافلگیر شد
کد خبر: 154643

پرتغال 0-3 هلند؛تحقیر یاران رونالدو در یک بازی یکطرفه

تیم ملی پرتغال در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی هلند با نتیجه 3-0 مغلوب شد.

پرتغالی ها که در جام جهانی با تیم ملی ایران همگروه هستند، در دیداری که فرناندو سانتوس به چند بازیکن اصلی اش استراحت داده بود، نمایش خوبی نداشتند و در نهایت با سه گل مغلوب هلند شدند. البته پرتغال در این دیدار در 30 دقیقه پایانی با اخراج ژوائو کانسلو، با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد اما در دقیقه 11، این هلندی ها بودند که به گل رسیدند. روی پاس فن دی بیک بود که دیپای صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، دروازه پرتغال را باز کرد.

 

 

پس از این گل پرتغالی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در مقابل این هلند بود که در دقیقه 32، برخلاف جریان بازی به گل رسید. روی حرکت خوب دی لیخت و ارسال او به دهانه دروازه پرتغال، رایان بابل با یک ضربه سر غیرقابل مهار، حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

پرتغالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما باز هم این هلند بود که می توانست در دقیقه 43 به گل برسد ولی واکنش خوب آنتونی لوپس مانع از گلزنی دیپای شد.

 

ولی در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول، هلند بالاخره به گل سوم رسید. روی ارسال دیپای بود که توپ با ضربه سر دی لیخت به ویرژیل فن دایک رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnlnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت قابل تامل رونالدو در فهرست جدید تیم ملی پرتغال