تاریخ انتشار: 1395/06/13 19:19
در مصاحبه با اکیپ
کد خبر: 263635

واران: تصمیم دشان مرا شگفت زده کرد

مدافع تیم ملی فرانسه می‌گوید جایگاهش را در تیم ملی این کشور از دست نخواهد داد.
واران: تصمیم دشان مرا شگفت زده کرد

رافائل واران مدافع تیم ملی فرانسه به دلیل مصدومیت در یورو ۲۰۱۶ غایب بود و نتوانست در این رقابت‌ها حاضر باشد. این بازیکن خود را به بازی دوستانه با ایتالیا رساند و در این بازی بعد از مدت‌ها برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

01139404

واران درباره حضور مجدد در تیم ملی فرانسه به اکیپ گفت:" از دست دادن یورو ۲۰۱۶ برای من بسیار دردناک بود. دیدن یورو از تلویزیون خیلی سخت بود و الان خیلی خوشحالم که به تیم ملی بازگشتم. نمی‌خواهم جایگاهم را در تیم ملی از دست بدهم.

به خوبی از این موضوع آگاه هستم که باید در بهترین شرایط باشم تا برای تیم ملی کشورم به میدان بروم. در تیم ملی با کوشیلنی خیلی راحتم و هماهنگی خوبی با او دارم. عادل رامی هم هست که با او نیز راحتم. برابر ایتالیا جو خوبی در ورزشگاه بود و هواداران خیلی از من استقبال کردند."

دیدیه دشان در بازی برابر ایتالیا واران را غافلگیر کرد و بازوبند تیم ملی فرانسه را به او داد. این در حالی بود که بازیکنانی چون ماتئوئیدی و مانداندا نیز در زمین بودند و در غیاب لوریس، دروازه‌بان تیم، باید بازوبند را به ترتیب اولویت بر بازو می‌بستند.

واران درباره این اتفاق گفت:" شگفت زده شدم. دشان اعتماد به نفس من را بالا برد. بازی با بازوبند تیم ملی فرانسه لذت بخش بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaeja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط متفاوت خامس زیر نظر زیدان و پکرمن