تاریخ انتشار: 1397/01/14 19:30
کد خبر: 153653

هشد ار سرمربی بارسلونا به بازیکنان تیم خود!

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد دیدار تیمش برابر رم هشدار داد.
هشد ار سرمربی بارسلونا به بازیکنان تیم خود!

اگرچه بسیاری رم را بهترین قرعه برای بارسلونا می دانستند، اما والورده معتقد است صدرنشینی رم و صعود به این مرحله اتفاقی نبوده است.

دیدار با رم: "با تماشای بازی های مرحله گروهی در می  یابیم که صدرنشینی رم و صعود آنها به این مرحله اتفاقی نبوده است. رم حریفی هجومی است که در دفاع مقتدرانه عمل کرده و پاس دادن را برای ما دشوار خواهد کرد. پس ما نیز همانند رم 50 درصد شانس داریم.

نگرانی های من شامل سبک بازی، استراتژی و پرس بالای حریف خواهد بود. هر دو هجومی بازی می کنند و ما باید در تلاش برای یافتن تسلط بر جریان بازی باشیم. امیدوارم شرایط نوکمپ همانند بازی با چلسی باشد و هواداران کنار ما باشند.

 

بعید می دانم با سطح قدرت تیم ها در چنین مرحله ای تکلیف بازی در دور رفت مشخص شود اما ما می دانیم که تنها ارائه بازی خوب کافی نخواهد بود. هیچ یک از تیم ها کاندیدای اول صعود نیستند و وقتی بازی اغاز شد همه چیز به عملکرد درون زمین بستگی دارد."

شرایط لیونل مسی: "او نسبت به روزهای اخیر شرایط بهتری دارد. من نمی دانم در آرژانتین چه می گذرد اما مسی بازیکنی خاص در دنیای فوتبال است."

رویارویی آلیسون و تراشتگن: "من معتقدم الیسون هم گلر باکیفیتی است اما ما از اینکه تراشتگن را در اختیار داریم خوشحال هستیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9x7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته و افشای مکالمه جنجالی با مسی!