تاریخ انتشار: 1397/01/19 19:57
کد خبر: 152974

ستاره سابق شیاطین سرخ، به باشگاه منچستر یونایتد هشدار داد!

رایان گیگز، ستاره سابق شیاطین سرخ، به باشگاه منچستر یونایتد هشدار داده شده که در تابستان نقل و انتقالات پیش رو وظیفه سنگینی به عهده دارند.
ستاره سابق شیاطین سرخ، به باشگاه منچستر یونایتد هشدار داد!

 با وجود پیروزی شیاطین سرخ در دربی مقابل منچسترسیتی، به نظر می رسد که هنوز کارهای ناتمام زیادی دارند. قرمز پوشان یونایتد در دربی روز یکشنبه شان توانستند با نمایش خوبِ بازیکنانی چون پل پوگبا به برتری برسند و جشن قهرمانی رقیب همشهری را کمی به تعویق بیندازند. با این حال  قهرمانی سیتی در لیگ جزیره تقریبا قطعی شده و دیگر رقیبان امیدی به کسب این عنوان ندارند. گیگز عنوان کرده که ژوزه مورینیو برای تکرار عملکرد خوبش در بازی دربی سال آینده وظیفه ای سنگین به عهده دارد؛ به عقیده گیگز، تیم باید تمام توان خود در اضافه کردن بازیکنانی جدید در فصل نقل وانتقالات را به کار گیرد تا چیزی از حریف همشهری خود کم نداشته باشد.

این اسطوره باشگاه یونایتد در مصاحبه با "استار اسپورتس" گفت: "آنها باید سال آینده بهتر از این باشند، این وظیفه آنهاست. در غیراین صورت، دوباره این تیم سیتی خواهد بود که به عنوان قهرمانی لیگ برتر می رسد، چراکه در حال حاضر تیم بهتری دارند. این تمام ماجرا نیست، مطمئن باشید در نقل وانتقالات پیش رو بهتر از این هم خواهند شد. ساده است؛ هرسال که تیمی در لیگ جزیره به قهرمانی می رسد، سایر تیمها باید سعی کنند در فصل بعد از آن عملکرد بهتری داشته باشند. پس منچستریونایتد هم از این قاعده مستثنا نیست."

گفته شده با بودجه بیشتری که در اختیار ژوزه مورینیو قرار گرفته، تیم یونایتد قادر به جذب بازیکنان بهتری خواهد بود. تیم منچسترسیتی هم البته بیکار نخواهد نشست و با تمام توان به تقویت نقاط ضعف خود خواهد پرداخت. نیازی به یادآوری به قرمزپوشان منچستر نیست که دیگر جایی برای کم کاری ندارند و باوجود قراردادی که مسئولان باشگاه با سرمربی این تیم تمدید کرده اند، باید به گفته های رایان گیگز جامه عمل بپوشانند و در نقل و انتقالات پیش رو تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wqpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست رایان گیگز از ستاره رئال مادرید؛ منچستری نشو!