تاریخ انتشار: 1395/04/20 22:29
کد خبر: 274623

شواین‌اشتایگر باید در اوج خداحافظی کند

کایپتان سابق تیم ملی آلمان به شواینی توصیه کرد بازنشسته شود.
شواین‌اشتایگر باید در اوج خداحافظی کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پنج‌شنبه شب در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا 2016 تیم ملی آلمان با دو گل از فرانسوی‌های میزبان شکست خورد و از ادامه این تورنمنت بازماند تا محافل ورزشی آلمان همچنان به تحلیل این حذف بپردازند.

میشاییل بالاک در ستون خود در "اکسپرس" خواهان کناره‌گیری باستین شواین‌اشتایگر از بازی‌های ملی شد و نوشت:" نمی‌دانم که شواینی به خودش لطف می‌کند و جام جهانی روسیه را به عنوان هدف شخصی بعدی خود اعلام می‌کند یا نمی‌کند اما مایلم به او توصیه کنم واقعا در این مرحله تجدیدنظر کند."

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان که خودش در شرایط بدی که اعتبارش زیر سوال رفته بود مجبور به خداحافظی شد، افزود:" می‌ترسم بازیکنان دیگر بتوانند با استفاده از این شرایط جایگاه او در تیم ملی را زیر سوال ببرند و حال آنکه حق شواین‌اشتایگر این نیست. بهتر است آدم در زیباترین لحظه برود. او آلمان را سال 2014 قهرمان جهان کرد و دستاورد فوق‌العاده‌ای برای فوتبال داشت؛ فکر می‌کنم الان زمان مناسبی برای او باشد که کنار بکشد."

گفتنی است بالاک که 98 بار پیراهن مانشافت را بر تن کرد، 2002 با این تیم نایب قهرمان، 2006 سوم جهان و 2008 نایب قهرمان اروپا شد اما برای جام جهانی 2010 به دلیل مصدومیت به ترکیب انتخابی لوو دعوت نشد و ناچار شد کفش‌هایش را آویزان کند.

منبع:ورزش سه

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z67ya

آخرین اخبار