تاریخ انتشار: 1397/01/21 21:28
کد خبر: 152679

اینفانتینو: فوتبال مهم‌تر از مشکلات سیاسی است

رئیس سوئیسی فیفا گفت: هر کسی به دنبال ایجاد گرفتاری و دردسر در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال است بهتر است در خانه بماند و به روسیه نیاید.
اینفانتینو: فوتبال مهم‌تر از مشکلات سیاسی است

جانی اینفانتینو در برنامه فوتبالی پیتر اشمایکل (دروازه‌بان سال‌های نه چندان تیم ملی دانمارک و باشگاه منچستر یونایتد) در شبکه راشادی تودی گفت: اطمینان دارم که امنیت روسیه در طول جام جهانی 2018 فوتبال بیشتر از الان خواهد بود، زیرا دولت این کشور اهمیت رقابت‌ها را می‌داند و می‌خواهند میهمان‌نوازی روسیه نمایان شود.

رئیس فیفا ادامه داد: برای اطمینان از امنیت، اقدامات بی‌سابقه‌ای در روسیه انجام می‌شود و تمامی شرایط موردنظر فیفا در این کشور رعایت شده است. معتقدیم اتمسفر آرامی در روسیه وجود دارد و بنابراین باید اجازه دهیم کسانی که می‌خواهند جام جهانی 2018 فوتبال را تماشا کنند به روسیه بیایند. کسانی که دنبال گرفتاری هستند بهتر است در خانه بمانند و به روسیه نیایند.

جانی اینفانتینو در خاتمه اظهار داشت: با وجود شرایط دشوار سیاسی فعلی جهان، فوتبال از هر چیزی مهم‌تر است و باید روی آن تمرکز کنم. ما باید روی فوتبال متمرکز شویم و این رمز اصلی ما و راه رسیدن به موفقیت است. متاسفانه در جهان به اندازه کافی کسانی هستند که به دنبال تقسیم‌بندی‌ها، کاشت اختلافات و اختلاف‌نظرها هستند و ما باید برای اتحاد تلاش کنیم. فوتبال تلاش می‌کند تا مردم را به یکدیگر متصل کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddxxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش اینفانتینو به جایگزینی ایتالیا به جای اسپانیا